Gå til innhold

Helt fantastisk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjent puff med hånda isted:) Låg på høyre siden og kjente det puffet to ganger inni magen på samme sted på høyre siden, tenkte at jaja kanskje jeg kan kjenne det med hånda, pga kjente det godt:) La venstre hånda på det samme stedet og holdt litt "inn"... og jaggu puffet h*n hånda mi;) så HERLIG!!!!!

det MÅ ha vært spark, hvis det er armene så er det ett par med sterke armer ja;) hehe....

deilig deilig!!!!!! er så glad nå!!! er bare 17+1 også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så herlig :) Gleder meg til jeg også kjenner puff på utsiden! Men må nok vente litt til. Er kun 14+5 idag men har kjent på noen små "bobler" de siste dagene :) Kjempespennende! Er det din første?

Skrevet

er min andre:) er så godt å virkelig kjenne at h*n er der:) skikkelig:) Regner med det nå ikke tar så lang tid til pappan kan kjenne det også:)

Skrevet

Å heldig du er da....jeg gleder meg sånn til Guttene skal få kjenne babyen utenpå magen....

Skrevet

ah ja...h åper det ikke er så lenge til man kan kjenne det godt utenpå magen... og se den bevege seg;)

tror nok min sønn blir litt skremt da men;p hehe

Skrevet

Ah... så gøy. Jeg tror jeg kjente noe inne for 3 dager siden, er 15 akkurat idag. Kan ha vært luft men kjentes litt anderledes. Når det er første er det vanskelig å vite hva man skal kjenne etter. Samboeren lå med hånden på magen tidl i kveld og trodde han kjente noe, men det er bare ønsketenkning, he he sikkert luft:) Misunner deg, men blir vel snart min tur også...

Skrevet

For to dager siden og i går klarte mannen min å kjenne bebisen i magen min :)

Han lå med øret og lyttet og plutselig skvatt han opp og så på meg med ivrige øyne og sa: Jeg kjente babyen! Der! Jeg kjente den! :D

Synes dette var utrolig artig :) Endeli kan han også få kjenne litt... Selv om jeg selv ikke har kjent bevegelser så ofte....

Skrevet

Ja er det ikke herlig?!

Jeg er 17+6 og kjenner mye aktivitet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...