Gjest lillemamsi Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hei! Jeg og samboer har veldig lyst til se vår lille skatt på tildlig ultralyd. Er ganske sikker på at jeg ikke får dette gjennom legen, siden alt er normalt og jeg har ikke hatt noen problemer e.l. Er i uke 7 i morgen. Må sikkert ringe og ordne alt selv hos en privat klinikk. Noen som vet om hvor jeg da kan ringe ? Bor ved Hamar. Er Volvat et sted å ringe og bestille tidlig ultralyd ?? Håper på svar
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei,jeg fikk ul på Volvat i Fredrikstad så en skulle tro det var det samme på Hamar
Gjest lillemamsi Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 okei ! Ja da må de gjøre det på Hamar også. Var det tidlig ultralyd du var på ? Hvor mye betalte du ? Lenge ventetid? *spent*
Krøllefrøken Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Hei hei Jeg var på ultralyd på volvat på Hamar i går. Var da 8+4. Det er ikke lang ventetid der i det hele tatt, og det kostete 930,- De er utrolig flinke og profesjonelle, så veldig verdt pengene. Vi fikk med en cd med bilder + to filmsnutter. Så det var koselig Du burde virkelig dra på Volvat hvis du vurderer tidlig UL. Når har du termin? Og hvor bor du, om jeg kan spørre?
Gjest lillemamsi Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Å høres strålende ut ! jeg er 6 uker, 7 uker morgen. Jeg bor i brumunddal. du da ?
Krøllefrøken Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 jeg bor i ottestad :-) Hadde vært koselig å fått til treff på hamar etterhvert! hvis du skal på UL vil jeg anbefale å vente et par uker til.. vi så egentlig ikke så mye i går, så en peanøtt med hjerteslag. Hvis du venter til uke 9 iallfall tror jeg man ser litt mer, som armer og bein osv.
Gjest lillemamsi Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 jeg var på ul med jenta mi i uke 10, og da så jeg godt at det var en liten baby, som sprella som bare det jeg har tenkt å ta flere ul , så vil tilbake i uke 10/11 for å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå