Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Uff... Det er pupper på gang. Og jeg som ikke hadde antydning til pupper før jeg var minst 13 år. Noen flere med småjenter i begynnende pubertet? Hun tok meg helt på senga.. Skulle ha meg til å klemme på puppene hennes foran hele familien. Ikke mye flau nei. He he. Og jeg ble selvfølgelig superknisete. Uff, for en mamma jeg er..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Kanskje et tegn på at tidene endrer seg, når mor er mer flau enn dattera? Det er tidlig, men ikke utenfor normalen. Jeg har ei på 8 som kommer til å komme tidlig i puberteten. Jeg vet dette på grunn at en ultralyd av urinveiene hennes, som viste at eggstokkene osv var kommet lengre enn vanlig for alderen:) Jeg selv fikk mensen som 11-åring:) Husker pappa mobbet med at myggene var så store det året, og da mente han liksom at puppene var myggstikk:S Jada, humor som bare en teit far kan ha.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ei venninne av meg fortalte at hun fikk mensen som 10-åring. Hun hadde ingen pupper og var ellers bare et tynt, lite barn, så d kom som et sjokk p både henne og mora. Huff ja, det mår være rart. er ikke lenge de er små jenter da, tida går så fort
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg begynte å få pupper når jeg var 9 år...samme med kviser! Mensen fikk jeg da jeg var 11 år.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Har en fjerdeklassing i hus her også, som både har begynt å få pupper og hår... :s Går egentlig bare å venter på at mensen skal komme.... Synes det er tidlig, mest for hennes egen del. Sikkert ikke så greit å være tidlig ute heller...
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har en niese på 11 som jeg hadde med meg i svømmehallen for en uke siden, og hun har både hårvekst og begynnende bryster, så det er nok ikke så uvanlig.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Jeg begynte å få hår på tissen den sommerferien jeg fylte ti. Pupper begynte å komme i 11-12-årsalderen. Hår under armene kom senere. Mensen fikk jeg ikke før jeg var 13. Jeg var ikke spesielt tidlig med noen av delene. Heller ikke særlig sen i forhold til de jeg gikk i klasse med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå