Gå til innhold

Jente i fjerde klasse og pubertet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff... Det er pupper på gang. Og jeg som ikke hadde antydning til pupper før jeg var minst 13 år.

Noen flere med småjenter i begynnende pubertet? Hun tok meg helt på senga.. Skulle ha meg til å klemme på puppene hennes foran hele familien. Ikke mye flau nei. He he. Og jeg ble selvfølgelig superknisete. Uff, for en mamma jeg er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje et tegn på at tidene endrer seg, når mor er mer flau enn dattera?;)

Det er tidlig, men ikke utenfor normalen. Jeg har ei på 8 som kommer til å komme tidlig i puberteten. Jeg vet dette på grunn at en ultralyd av urinveiene hennes, som viste at eggstokkene osv var kommet lengre enn vanlig for alderen:)

Jeg selv fikk mensen som 11-åring:) Husker pappa mobbet med at myggene var så store det året, og da mente han liksom at puppene var myggstikk:S Jada, humor som bare en teit far kan ha.

Skrevet

Ei venninne av meg fortalte at hun fikk mensen som 10-åring. Hun hadde ingen pupper og var ellers bare et tynt, lite barn, så d kom som et sjokk p både henne og mora. Huff ja, det mår være rart. er ikke lenge de er små jenter da, tida går så fort

Skrevet

Jeg begynte å få pupper når jeg var 9 år...samme med kviser!

Mensen fikk jeg da jeg var 11 år.

Skrevet

Har en fjerdeklassing i hus her også, som både har begynt å få pupper og hår... :s

Går egentlig bare å venter på at mensen skal komme....

Synes det er tidlig, mest for hennes egen del. Sikkert ikke så greit å være tidlig ute heller...

Skrevet

Jeg har en niese på 11 som jeg hadde med meg i svømmehallen for en uke siden, og hun har både hårvekst og begynnende bryster, så det er nok ikke så uvanlig.

Skrevet

Jeg begynte å få hår på tissen den sommerferien jeg fylte ti. Pupper begynte å komme i 11-12-årsalderen. Hår under armene kom senere. Mensen fikk jeg ikke før jeg var 13. Jeg var ikke spesielt tidlig med noen av delene. Heller ikke særlig sen i forhold til de jeg gikk i klasse med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...