Gå til innhold

Grue seg til å fortelle familien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som gruer meg til å fortelle resten av familien om graviditeten?

Jeg føler meg litt "bekymret" for hva de kommer til å si, deres meninger og synsinger og slikt. Jeg er 22 år, og tenker at de sikkert kommer til å synes jeg er for ung og sånn. Kanskje brødrene mine føler at de "mister" søsteren sin. Jeg gruer meg altså! Det føles helt rart ut, som om jeg nesten er litt "flau" over å fortelle det. Jeg er jo kjempe glad for det selv, og er stolt over å være gravid, men... Jeg høres sikkert helt rar og svak ut nå.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg er også 22 år, og selv om jeg er kjempeglad for graviditeten som har vært planlagt lenge, var jeg litt smånervøs for hva foreldrene mine ville si. Det tror jeg er helt normalt, spesielt hos unge mødre. Heldigvis fikk jeg en bra reaksjon, når jeg endelig hoppet i det og fortalte nyheten :)

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Jeg skal drøye det så leeeeeeeenge som mulig! Tror mamma og pappa skal gå bra.. Har testet ut dette på de en gang før.. Blir 22 nå. Er kjempe glad for denne graviditeten:DDD Men hadde sa i november i uke 9.. så skal vente så lenge som mulig. Kusinen min fikk en sønn da hun var 21.. Ikke alle som syntes noe særlig om det.. ingen utdannelse også baby! Jeg driver midt i en utdannelse.. men orker ikke all den dritt snakkingen fra eldre generasjon på den ene siden av familien.. Gruer meg sikkerlig. Redd for at de skal bli skuffet på en måte.. de forventer så mye av meg.. det er SÅ slitsomt! ingenting jeg kan tenke meg mer enn å bli mor:DDD Gleder meg veldig:D Håper alt går bra:D Har innstilt meg på en forsvarsposisjon for sikkerhets skyld. Jeg har tenkte å prøve å fortsett å studere heltid.. hvis jeg er heldig med baby:) Håper jeg får en som vil samarbeide med mamma:):) jeg har ikke fortalt barnfar heller jeg da.. ikke helt sikkert hvert fall... :S

Skrevet

Hei. jeg er 21 år og gruet meg også fryktelig mye til å fortelle familien hva som var skjedd.. Er sammen med barnefaren, men i hra bare vært sammen i 7 mnd.. De syntes at ting går veldig fort frem, men at de vil støtte oss uannsett hvilket valg vi ville ta. De fleste har faktisk blitt veldig glad.. Så det går nok bra for deg å :) men det blir ikke noe lettere for hver dag som går å fortelle det :P

Skrevet

Tenkte jeg skulle vente til etter 12 uke hvis det går og ikke syntes.. da er det ikke noe valg å ta:) Ikke det at det er noe å tenke på.. men vil være på den sikre siden.. men mamma ser det nok ganske fort. Umulig å skjule noe for henne..hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...