Gå til innhold

bursdagsbesøk på lekeland (haster litt);)

Anbefalte innlegg

Skrevet

datteren vår på 3 1/2 år er invitert i bursdag til en jente i barnehagen imorgen, hun skal holde det på et lekeland, med hoppeslott, baller osv.... datteren vår er ikke så veldig aktiv i slike store lokaler tror vi.... så ville dere forlatt henne der alene, eller ville dere vært der med henne., kan jo liksom ikke helt regne med at foreldrene til bursdagsbarnet skal "aktivisere" allle gjestene......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der sist hun var invitert, men følte det var litt dumt, siden ingen av de andre hadde foreldrene sine der.... itillegg jobber jeg i bhg, og kjenner foreldrene litt, men... har ingen problemer med å gå fra henne dersom det er hjemmebesøk, men føler liksom dette er noe annet..........føler meg litt hønete:)

Skrevet

flere synspunkt:)

Skrevet

Jeg har ikke latt jentene være alene før de er 4-5 år.. men nå har de villet ha meg der også da :) og da er jeg aldri der alene som forelder.. jeg hadde vært der og heller hjelpt litt til, det tenker jeg de setter pris på :)

Skrevet

takk for svar..... lurte litt på om jeg skulle trekke meg litt tilbake når de spiste, så heller komme tilbake når de skal leke.... er vel da hun trenger meg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...