Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 29.000 kr her.. Men har ikke fått med diverse opplysninger, så håper jeg går i 0 når det er ordnet..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Ja, jeg fikk katt i går. Den er kjempesøt.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Minus 9.500 kr. Men alle rentene er ført opp på mannen min da, så han fikk 25.000 kr tilbake. Så alt i alt går vi i pluss
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Fikk 22000 i restskatt.. Håper på å kunne føre på noen fradrag til, så jeg kan redusere det litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå