Gå til innhold

Fullkornspasta

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen lurte på hvorfor det var grus i spagettien, og selv lurte jeg på hvorfor de hadde laget spagetti av kneippbrød-deig. Det der er ikke mat! Ikke engang vomfyll. Usj. JA til pasta av fint mel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei til pasta sånn generelt

Skrevet

Nekter å tro det. Har prøvd to ganger til og med. Fra nå av er det bare vanlig Barillia som teller.

Skrevet

Pft. Fullkornspasta er godt, bare det er riktig merke. Stort sett ser man forskjellen allerede før koking. De derre derre svenske i lilla pakker er best.

Skrevet

Merker nesten ikke forskjell jeg heller. Synes faktisk de smaker bedre.

Skrevet

Joda, det er litt blæ, men man føler seg litt sunn da. Og veldig god samvittighet (særlig overfor datra mi med diabetes). Det er da etandes! ;o)

Skrevet

Fullkornspasta er faktisk bedre enn den andre...

Skrevet

Har sluttet å kjøpe fin pasta. Fullkornspasta er tingen.

Er det noen som vet hvor man kan få tak i grove pastaplater?

Skrevet

Svinesund. Av alle steder.

Og Centra og Ultra og sånne, stort sett. Meny og lignende har gjerne de der pseudo-fullkornsgreiene med 40% fullkorn også som pastaplater.

Skrevet

svinesund, du. Jeg skal dit i påsken, får kanskje sjekke da! Takk!

Skrevet

Mørkelilla pakker, Casa di-etellerannet (ikke Luca). På MaxiMat. De er bestest.

Skrevet

Namme, akkurat spist fullkornspasta med hvitløk, paprika, chili, lime, basilikum og blekksprutringer. Skjønner ikke hva du klager på.

Skrevet

i begynnelsen synes vi og det var litt blæ men nå er vi vant til det og synes fin pasta smaker rart/ uvant ja til sunne ting!

Skrevet

Asj???

Det er jo den beste pastaen som er. Den spagettin Okologisk et eller annet er suuuper god. Mye bedre en vanlig pasta.

Skrevet

Axa sin er ikke så ille..

Men helt ærlig så bruker jeg å blande fin og grov så jeg ikke kjenner smaken av den grove så godt ;)

Skrevet

Du mener Zeta.

Og ja, de er bestest.

Spesielt concigliale-tingen. Gjerne blandet med tomat, paprika, chorizo og parmesan.

Nam.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...