Gå til innhold

Noen id-eksperter her som også er god til å handle på ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt hjelp, vil helst ikke kjøpe det i salong lengre siden det tydeligvis er så mye billiger på ebay:)

Noen som vet hva som er hakket mørkere enn medium beige (har tatt endel sol nå, så sminker meg bleikere enn jeg er når jeg bruker medium beige), og om det er mye mørkere?

Også lurte jeg på om noen orket å finne det til meg på ebay, prøvde før i dag men fant ikke noe av dette superbillige som jeg så så mye snakk om for noen dager siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt og håper noen kan hjelpe:)

Skrevet

Ja, den var jo veldig mørk... men hva er egentlig forskjelden på medium tan og tan?

Skrevet

Aldri kjøpt noe på ebay jeg....men kan du ikke kkjøpe på blivakker.no da? Billigere enn i salong der også, og der er jo alt på norsk:-)

Kanskje litt enklere? :-)

Skrevet

Ja, det er jo mye enklere, men ikke så fryktlig billig. Ikke hadde de noen av fargene jeg lurer på heller:(

Skrevet

husk att på allt over 200 kr tilkommer det 100 kr for att posten fortuller det + 25 procent i moms. Har du vart inne på lookfantastic.com? mye bra der:) kjenner du noen i ett eu land kan du få det sendt dit så slipper du alle extra avgifter:) ellers er der strawberrynet.com, de frakter gratis. Hvis du ska bestille ting for under 200kr så slipper du gebyr+moms:D

Skrevet

Ja, men får man det så billig som jeg har sett folk snakke om her inne så kommer det ikke over 200:)

Skrevet

haha, jeg hadde feil igjen :P medium er hakket mørkere enn medium beige :P

se å denne: http://reviews.ebay.com/Bare-Minerals-Foundation-How-To-Find-Your-Perfect-Color_W0QQugidZ10000000001589372?ssPageName=BUYGD:CAT:-1:LISTINGS:6

jeg anbefaler deg å lage en PayPal-konto før du begynner å handle på ebay. de fleste selgere krever det, og det er mye tryggere og enklere enn bankoverføring.

her kan du kjøpe fargetonen golden medium:

http://cgi.ebay.com/Bare-Escentuals-Minerals-foundation-golden-Medium-9g_W0QQitemZ380112864923QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item380112864923&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A15%7C39%3A1%7C240%3A1318

Skrevet

Då sk jag också gå in o se der:)

Skrevet

Jeg vant akkurat en auksjon på ebay, fikk 9 g medium beige for $13.51 (88,-), og den naturbørsten for $18 (113,-, ikke auksjon - buy now). Ca 40,- i porto pr produkt. Fornøyd ja :-)

Skrevet

medium er for hud med nøytral undertone, golden medium er for hud med gylden undertone, begge er for medium hudfarge.

her kan du kjøpe fargen medium billigst mulig. det er dyrere for denne, for det er mindre etterspørsel.

http://cgi.ebay.com/Bare-Escentuals-Minerals-Foundation-MEDIUM-3-oz-9g-XL_W0QQitemZ380112494418QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item380112494418&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A15%7C39%3A1%7C240%3A1318

Skrevet

trøste for et styr;) nå prøver jeg meg på den nederste linken din, men forsto ikke helt dette by-systemet, men prøver.. paypal er jo også en utfordring, hehe! Tusen takk for hjelpen:)

Skrevet

hehe, ble litt styr ja, håper du får det du vil ha ;)

Skrevet

oi, så nå at det var den som het golden medium jeg har bydd på, men bydde ikke akkurat så høyt, så tror ikke jeg får den for det.. men er det heller den som bare heter medium jeg skal ha? trøste for et mas fra meg altså;)

Skrevet

Heldig du:) Håper jeg får det til til slutt jeg og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...