Gulosten™ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Får ikke være logga på lenge av gangen, og de jeg skriver med ser bare halvparten av det jeg skriver... Jeg logget på Pidgin Messenger i Linux for å se om det hjalp, men da fikk jeg følgende melding: Message could not be sent because an error with the switchboard occurred Søren klype assa.. Irriterende!!
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har også det samme problemet, blir logget av og på heletiden. Veldig irriterende!
Marsipan❤grisen Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ja, her også. Logger seg av og på hele tiden.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har ikke kommet inn på msn hele uken!!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Virus?? Slik var det med meg også, men viste seg at det var virus. det blir sendt mye virus rundt på msn nå for tiden.. så linker folk sender må der ikke åpne...
MammanTilCasper&Hedda Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Samme her....jeg kommer inn, men de jeg snakker med ser bare litt av det jeg skrive og omvendt....er visst sånn over hele linja virker det som....:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå