Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Vil gå ned ca 10 kg. Og jeg sliter med dette. Føler meg bare så feit og ekkel. Vil raskt ned, og så holde meg der ved hjelp av å spise sunt.. Noen som har noen gode erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 I Usa er det ikke så uvanlig å få låst kjeven. Effektivt da man kun kan drikke og spise suppe. Men sykt da...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Du kan gjøre litt husarbeid med høyt tempo eller gå en tur rundt nullen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 det er ikke så lenge siden jeg hørte om ei her inne som gjorde det, låse kjeven ja....huff! Jeg har hørt at hoodia skal gjøre susen.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Har aldri hørt om noen som låser kjeven. hørtes sykt ut.. Hva er Hoodia?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Har hørt om noe nytt nå, som jeg skal prøve når jeg har født.. Man går inn og knuser fettcellene, noe som gjør en aldri legger på seg igjen, og går ned en god del kilo først.. Dette er kostbart, men er det så utrolig som det høres ut, er det verdt det.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Det hørtes supert ut ja.. men har ikke råd til noe slikt
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Eneste slankepiller som fungerer, er de som inneholder efedrin. Ulovlig å selge i norge, selges under disk noen steder. Men jeg vil ikke anbefale dem, da de ofte fører til hjerteklapp, skjelving, diare ol. De kan være svært farlige faktisk. Spis sunn mat og vær fysisk aktiv !! Det er det eneste som hjelper i det lange løp. Finnes ingen snarveier. Få deg en sunn livsstil , og du vil være fornøyd med kroppen din mye lenger. Lykke til =) ps. 10 kg. er ingenting, det klarer du lett !!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 SPISE MINDRE OG TRENE MER! Sorry folkens men å tro på noe annet er å tro at du vinner i lotto hver helg, lykke til!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Er det virkelig sant at det ikke finnes andre måter? Skulle gjerne hatt en mirakelkur og så heller spist sunt
lindynatt Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 funker ikke med mirakelkurer og så spise sunt Mirakelkurer gjør at du mister vannet i kroppen og det kommer tilbake Det finnes masse håpløse slankemetoder men sunt kosthold må læres.. Det er utopisk å tro at man går ned ti kilo så fikser man alt sunt kosthold. Bin there, done that og ned ti kilo, opp 15, ned 5 opp 10 osv.. helt til jeg la om kostholdet.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #15 Skrevet 27. mars 2009 Kan du gi et tips om hva jeg bør spise i løpet av en dag? siden du har prøvd dette før. Kanskje en dagsplan hehe.. Jeg spiser ikke kjøtt og veldig lite fisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå