Gå til innhold

Nå er jeg fortvila :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ute og gikk med ungene idag og et eldre ektepar av utlansk opprinnele kom og spurte om hjelp til noe på dårlig engelsk, jeg henviste dem til hvor de kunne få den hjelp de trengte. Når de gikk var det et eller annet jeg ikke kunne sette fingern på som plaget meg. Men med en to åring hoppende rundt vogna glemte jeg fort det og fortsatte på hjemoverveien.

Først flere timer etter at jeg kom hjem oppdaget jeg at lommeboka mi var borte.

Jeg er helt sikker på at jeg ikke d\tok den ut av lomma på vogna når jeg kom hjem men har selvfølgelig eneenddt huset et par ganger i leiting alikevel.

Kortet er nå sperra, men var selvfølgelig for sendt på dagen til å sperre personnummeret så det må jeg gjøre i morrra tidelig, samt gå til politiet.

Er så utrolig surt, heldigvis mangler det ingenting på kontoen, godt er det for jeg fikk lønn idag.

Men er jo sjangsen for id tyveri som skremmer meg mest.

Jeg er så sint på meg selv, og tingen er at jeg går gjennom det møtet (ja jeg vet at jeg hadde lommeboka fram til da.) Og jeg kan ikke se når de har klart å ha den. men han var veldig oppe i ansiktet på meg når han snakket og det kan jo ha vært for å avlede min oppmerksomhet mens de stjal.

Men det værste er at jeg hele tiden følte at noe ikke stemte og så slo jeg bare tanken fra meg igjen, jeg skulle ha sjekket om lommeboka var der fortsatt.

Klarer ikke å slutte å være sint på meg selv.

Og går hele tiden å ber inni meg selv om at lommeboka skal dukke opp igjen, at jentungen har fått tak i den på en eller annen mystisk vis og gjemt ting på den måten bare ho klarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff, noe så surt!!!

lykke til videre med letingen, skal krysse fingrene for deg og håpe den er lånt av dattra di....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...