"spire nr 2 i magen" Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 i morgen er je i min 12 uke. og i dag oppdaget jeg at jeg hadde blødd litt. ikke mye men nok til liksom å tenke. har hatt vondt i magen de siste dagene. kjennes nesten ut som om jeg har veldig løs mage, men det har jeg ikke, vondt som kommer å går. litt senere på dagen var det en del mer blod. bør ikke noe akkurat nå. dro til lege og de fant de heldigvis hjerte lyden så det vil jo si at fosteret lever. men hun sa dte kunne være starten på en sa. er litt engstelig nå. fikk beskjed om å holde meg mest mulig i ro og la mannnen gjøre alt i huset. kunne også være noe morkake som var plassert langt nede eller noe. eller uten for livmoren men det trodde hun ikke siden hjerte var der det skulle være. noen som har hatt det slik? går dette here bra? trenger noen gode nyheter:) uff!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei der.... Uff,vondt å måtte sitte på gjerdet slik...Jeg har dessverre ikke noen erfaring med saer såpasse sent, har opplevd to selv,men det var i uke 6 og de var ikke til å ta feil av. Det var som å få mens... Det å holde seg i ro er det eneste rette om dette nå er en truende abort. Ikke gjør noe som kan overlates til gubben. Ligg på sofaen og se film.... Skal krysse fingrene for deg og virkelig håpe at alt går veldig bra. Du har jo kommet så langt! Husk, det er mange som blør, noen ganske så heftig, uten at det er noe galt. Og fortell det til deg selv så ofte du kan. Prøv også å senke skuldrene. Jeg kjenner til panikken som kan gripe en av å vente slik. Men prøv... Se film,få tankene over på noe annet om mulig. Og Tvi tvi! *Klappe på*
Engle Skrevet 29. mars 2009 #3 Skrevet 29. mars 2009 huff, føler med deg! jeg fikk nemlig blødning i går. jeg er 7+3, og det begynte som litt rosa, så mer brun/rød. men bare når jeg tørker meg, og ikke så mye at det blør i trusa liksom. jeg er bekymret- men hører så mange si at det er ganske vanlig... krysser fingrene for deg- og meg selv. og evt andre bekymrede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå