Gå til innhold

Amme-BH + størrelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å grubler litt på disse amme-bh'ene... Har enda ikke kjøpt noen (10uker til termin :P),men må vel så smått begynne å tenke på å kjøpe et par.

Men hvilken størrelse skal jeg kjøpe i?? Regner jo egentlig med at jura blir enda større enn de er nå! Er det kanskje greit å vente til etter at mini er født? Kan se for meg at man kanskje får bruk for et par når man er på sykehuset også,men hva hjelper det hvis bh'n er for liten-eller for stor?

(ja,jeg vet...teite spørsmål :P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ventet, umulig å vite hvor mye de vokser. Jeg gikk fra en liten B til en DD, tror du jeg hadde bommet eller:-)

På sykehuset brukte jeg faktisk de lekre nettingtrusene som jeg bare klippet bunnen av, da kunne jeg legge inn innlegg og det strammet ingen veier.

Kjempe kult å føle seg som Dolly Parton med blå pupper:-)

Skrevet

Du gjør lurt i å vente med amme bh, jeg bommet radikalt på amme bh denne gangen. Heldigvis hadde jeg kjøpt sånne ammetopper på H&M de fikk jeg på meg, så hvis jeg var deg ville jeg heller kjøpt et sett sånne ammetopper på H&M (to i et sett en hvit og en sort) koster 199,- og kjøpt bh'er senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...