♥ McQueen♥ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 har kjøpt et slik i dag da småen i huset har vært oppe i nesten 40 i feber i dag, og tenkte det var lurt å ha i natt og måle...Prøvde på meg selv og får forskjellige svar hver gang...
hannes Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har også fått masse rare svar når jeg har prøvd på meg selv. Stoler derfor ikke helt på det, men ser på almenntilstanden til ungen. Dersom man bommer i målinga og treffer øreveggen eller ørevoks så blir det feil. Legen sa at det ved feilmålinger måler for lite!
Gjest ->>- Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Kommer an på øregangen og hvor riktig man holder det. Vi bruker øretermometer, og det viser riktig (har dobbeltsjekket med rektalmåling flere ganger). Det vil nok uansett gi en indikasjon, men særlig svært små barn kan ha litt kronglete øreganger. Du skal gå ut fra den høyeste målingen; kunstig høyt finnes ikke.
♥ McQueen♥ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Takker for svar.. Gubben prøvde og fikk samme svar hver gang. Kanskje mine øreganger som er noe i veien med;) Håper bare jeg ikke får bruk for det så mange ganger i natt. Bruker nok vanlig når småen er våken tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå