Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Gidder dere å svare meg på noen spørsmål: 1. Hvilke hus bygget dere? ( om det er katalog hus med eller uten endringer) 2. Hva kostet tomta? 3. Hvilke pris var dere forespeilt for byggingen av huset? Utenom det som skulle gjøres inne.. 3. Hvor mye ble huset på totalt? ( Hvis dere ønsker å svare på det..) 4. Var det uforutsette utgifter underveis? I såfall hva? 5. Er dere fornøyde med bygger, huset, løsningene? Hvis ikke, hva kunne blitt gjort annerledes? Vi skal nå muligens i gang med prosesen, og jeg er spent, men helt blank.. Takker for mange svar..
Gulosten™ Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Vi står i startgropa nå... Fortsatt en del ting vi må ordne, men sitter nå med et konkret kontraktsforslag! Det tilbudet er på www.nordbohus.no/merkur2 (uten innredet loft) Tomta var "gratis", er arv fra faren til sambo. Totalt kommer dette på 2,6 - 2,7 mill virker det som, og da skal vi finne gulv selv fordi de prosjekterer med en kvadratmeterpris som ikke ligner grisen. Vi vet ingenting om uforutsette ting underveis enda, siden vi ikke har begynt! Men byggemannen sier vi bør holde av 100.000 til sånt. Foreløpig elsker vi planløsningen, ser helt genialt ut. Etterhvert skal vi bygge ut loftet så gubbelubb kan ha PC-verdenen sin der. Og fjortiss-Soff skal få bo i kjelleren så lenge hun vil... Hehe
playground princess Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Vi holder på å bygge.. 1. Hellvik hus, tradisjon 515 2. 250 000 3. Vi skulle gjøre alt (ALT!) innvendig selv, så dette blir litt feil å sammenligne med...? 3. Det vet vi nok ikke enda 4. Ikke foreløpig. 5. Time will show! Lykke til =)
-carina- Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har ikke bygget hus, men vi er i tenkeboksen på om vi skal kjøpe eller bygge... Spennende å se om du får flere svar! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå