Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

 

Vi testa positivt i går, og er jublende glade.

Dette blir nr 3.

Vi har ei jente som blir 4 år i april, en gutt som blir 1 år i april, så det blir to tette nå.

Gleder oss, men det blir litt skummelt også med 3.......men det er nok bare tanken som skremmer litt, når vi har vendt oss til tanken så skremmer det nok ikke lenger ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse!!! :)

Skal du vite kjønnet denne gang da?? Når man har en av hver er det litt spennende å ikke vite!!

 

Jeg har en sønn fra før, og jeg gleder meg til å få vite kjønner, klarer nok ikke la være å spørre denne gangen heller:)

Skrevet

Gratulerer. Så gøy. Jeg testa positivt i dag, så nå er vi klar for nr.2 !

Skrevet

Gratulerer:) Testa positiv forrige fredag, blir nr.3:)

Skrevet

Gratulerer så mye alle sammen med positive tester!! :)

Skrevet

Gratulerer så masse:) Vi venter også vår tredje, har ei på snart 4 år og ei på 2 år.

 

 

Kos deg med gravditeten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...