zadine Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Heisann Vi testa positivt i går, og er jublende glade. Dette blir nr 3. Vi har ei jente som blir 4 år i april, en gutt som blir 1 år i april, så det blir to tette nå. Gleder oss, men det blir litt skummelt også med 3.......men det er nok bare tanken som skremmer litt, når vi har vendt oss til tanken så skremmer det nok ikke lenger ;-)
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Gratulere så masse!!! Skal du vite kjønnet denne gang da?? Når man har en av hver er det litt spennende å ikke vite!! Jeg har en sønn fra før, og jeg gleder meg til å få vite kjønner, klarer nok ikke la være å spørre denne gangen heller:)
cornelia_høygravid Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer. Så gøy. Jeg testa positivt i dag, så nå er vi klar for nr.2 !
baby nr 3:) Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Gratulerer:) Testa positiv forrige fredag, blir nr.3:)
~Tjorven,overtid~ Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Gratulerer så mye alle sammen med positive tester!!
Har fire go`inger Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Gratulerer så masse:) Vi venter også vår tredje, har ei på snart 4 år og ei på 2 år. Kos deg med gravditeten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå