Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg bor i tomannsbolig, har 1barn på 19mnd. Naboen er i slutten av 20årene. Idag fikk jeg en sms på mobilen min "jeg prøver å sove, vær stille!". Jeg fikk litt bakoversveis, klokken var 7.30 og det hadde hverken vært gråting eller bråk hos oss- det hadde vært hundre andre dager hun kunne sendt den sms'en på. Er ikke dette i frekkeste laget? Må legge til at naboen vanligvis er ute av huset 6.30 om morgenen, og da er det smell med dører og det som er. Lite hensyn fra hennes side.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hold deg for god til å starte en nabokrangel pga en trøtt nabo som sender en melding som kanskje kan mistolkes (eller kanskje ikke)... Når man bosetter seg sentralt eller i to/fleremannsbolig, må man regne med litt bråk på "feil" tidspunkt iblant, - enten det er på morra'n eller langt utpå natta lørdags kveld... ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ja det er frekt. Bor man i tomannsbolig må man finne seg i litt bråk fra andre.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 HI her: hun har bodd her i 3mnd, jeg i 4,5år. Hun ble fort varm i trøya ja..
Bøtteknott Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 JA, det var frekt! Men enig i en over her om at det ikke er vits i å starte en nabokrangel over dette. Bor man i leilighet/tomannsbolig må man regne med å høre naboen av og til!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Ha ha - hun var iallefall ikke interessert i å få et godt naboforhold =)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Merkelig å sende en sms hvertfall. Hadde jeg vært så innmari plaget, hadde jeg nå personlig heller ringt på og tatt det ansikt til ansikt.
Laybik Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Det hørtes jo litt rart ut, for når klokken er 7.30 er det jo helt normalt at det er bråk, for da står jo mange mennesker opp. Ville nok bare svart tilbake noe sånt som "Unnskyld, vi skal prøve å dempe oss" og så latt det blitt med det jeg.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #9 Skrevet 27. mars 2009 Hi her igjen: Jeg er heller ikke interiessert i å krangle, men følte at dette ble litt ubehagelig. Jeg svarte "beklager, vi skal prøve å være stille". Så får jeg svar tilbake 8.30, "sånn, nå er jeg stått opp, så dere trenger ikke være stille lengre". Akkurat som om hun mente at nå kunne vi få begynne å puste igjen for hun var våken
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Utrolig frekt, spør du meg! Man kan ikke forvente at naboene skal gå på tærne fordi man selv skal sove, spesielt ikke hvis det er snakk om morgenen! Jeg hadde nok heller ikke begynt en stor krangel, men om det hadde skjedd flere ganger, ville jeg defintivt ha tatt det opp.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 Ja det er frekt. Jeg ville ha slettet meldingen og glemt den.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 Nå kommer du til å få slike meldinger hver gang hun syns dere bråker. Du skulle bare ha ignorert den. (Ikke bråket mer eller noe slikt for all del, men bare ikke ha svart, å forsatt å gjøre det dere holdt på med) Gir man slike folk lillefingeren, tar de hele hånda.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2009 #13 Skrevet 27. mars 2009 Det er så frekt at noen skulle skubbet mobilen hennes så langt opp der bak at det aldri mer kommer sms fra den.. Neste gang du hører henne, enten musikk, høy prating eller smelling med døren når hun går sender du sms. "Uff, slutt å smell sånn med den døren.."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå