Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Vært alene hjemme idag med minsten. Jeg hadde fri, så han var hjemme med meg. Vi har vaska hus, vaska klær, osv osv.. han sov fra 12-15, så da satt jeg her og kopa.. blåste som faen ute, og vi hadde ikke vogn så ble inne... gubben er enda ikke hjemme, minsten sover, og her sitter jeg... Jeg passer SÅ dårlig til å være hjemme alene!!!! Dessuten er det mørkt og skummet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå