Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er ganske glad i å skrive dikt, og har lagt ut noe av det jeg har skrevet på min blogg om noen vil lese www.stjernedevel.blogspot.com
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 unnskyld at jeg snylter på tråden din.. har skrevet noen selv.. http://thestarlitecafe.com/perl-bin/base/search.cgi?from_poem=&setup_file=&sort_by=&fuz=&keywords=&poet_sort=&name=Careless&type=&new_hits_seen= oi, sinnsyk link..
Gjest ->>- Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Bare gode dikt. Fortrinnsvis forfattet på et språk skribenten behersker til fulle.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 hvem av linkene siktet du til? det er jo to forfattere her.. Stjernedjevel og den andre.
Gjest ->>- Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Jeg svarte på spørsmålet i overskriften, bare. Ja, jeg liker å lese dikt, men bare om de er gode og på et språk skribenten behersker. De jeg fant på den av linkene jeg fikk til å virke, oppfylte ikke de kravene for min del. Det er selvsagt en smakssak.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er glad i å lese dikt, men beklager, de jeg fikk opp (stjernedjevel) synes jeg var pinlig dårlige. Prøv å skriv på norsk isteden, så kanskje du klarer å uttrykke deg bedre.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 www.thestarlitecafe.com søk på forfatter Careless
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå