Gjest Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Tenkte å kjøpe en sånn til å ha i lekekroken til snuppa. (Og kanskje bruke den selv når jeg en gang kommer meg igang med å ta sit-ups...) Men hvilken størrelse har dere?
Slæsh84 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Me har. Den er mine foreldre sin,de kjøpte den når de måtte ha lungedrenasje på meg som baby/barn.. Vi har den så de fleste helsestasjon ol har. Stor matte.. Jenta mi leker på den,er helt topp
hannes Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde tenkt å kjøpe den, helt til jeg så at de inneholder ftalater og ikke anbefales for barn... Syns det er litt rart i og med at de er "overalt". Hvor farlig er egentlig ftalater i en matte?
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Hva i alle dager er ftalater?? De har jo de mattene på helsestasjonen...kan jo ikke være så farlig da?
anonym dib'er Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Det er forskjell på å ligge på en matte hver gang du besøker helsestasjonen (et par timer i året) og å ligge/sitte/leke på den store deler av dagen hver eneste dag. Hvis den skal brukes til barn, anbefales det at man dekker den med et laken. Ikke særlig praktisk eller pent... Vi hadde også Airex, men kjøpte en ny matte uten ftalater da det ble fokus på at de var giftige. Airex'en til 2000 kroner står på loftet :-(
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har vanskelig for å tro at helsestasjonen hadde valgt matter som er farlige for babyer. Hvem er det som anbefaler at man må ha ett laken over?
Fornøyd_3barnsmamma ;) Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Jeg har kjøpt den på xxl. den er uten skadelige stoffer. Ganske rimelig også
mrs. dalloway Skrevet 27. mars 2009 #8 Skrevet 27. mars 2009 Vi har denne, stor og god og inneholder ikke PVC eller ftalater. http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=diverseutstyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå