Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har aldri operert noe, eller noen, men jeg har blitt operert noen ganger ja. Første gang var vel i 4-års alderen da blindtarmen sprakk. Siden har det blitt en laseroperasjon, en kikkhullsoperasjon, og til slutt en "kosmetisk" operasjon "der nede".
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har fått operert ut to visdomstenner, men ikke mer enn det så vidt jeg kan huske.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Kikkhullsoperasjon i ryggen. Det gikk veldig bra.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Hatt utskrapning etter ufrivillig abort...
Himmel og hav Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har vært gjennom et katastrofekeisersnitt og jeg har operert et ankelbrudd.
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 jeg har operert begge ankler 2 ganger, begge handledd og ene hånda inni.... i tillegg har jeg vært i narkose 3-4 ganger pga injeksjon i øynene.
mozell Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Tok mandlene da jeg var 10. Husker godt hvor utrolig dårlig jeg ble av narkosen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå