Gå til innhold

Har dere noen gang operert?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri operert noe, eller noen, men jeg har blitt operert noen ganger ja. Første gang var vel i 4-års alderen da blindtarmen sprakk. Siden har det blitt en laseroperasjon, en kikkhullsoperasjon, og til slutt en "kosmetisk" operasjon "der nede".

Skrevet

Jeg har fått operert ut to visdomstenner, men ikke mer enn det så vidt jeg kan huske.

Skrevet

Kikkhullsoperasjon i ryggen.

Det gikk veldig bra.

Skrevet

Hatt utskrapning etter ufrivillig abort...

Skrevet

Operert øynene med laser..

Skrevet

Jeg har vært gjennom et katastrofekeisersnitt og jeg har operert et ankelbrudd.

Skrevet

Keisersnitt og en finger.

Skrevet

jeg har operert begge ankler 2 ganger, begge handledd og ene hånda inni.... i tillegg har jeg vært i narkose 3-4 ganger pga injeksjon i øynene.

Skrevet

Tok mandlene da jeg var 10. Husker godt hvor utrolig dårlig jeg ble av narkosen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...