Gå til innhold

Når spiste du sjokolade sist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått inntrykk av at det er blitt veldig vanlig å spise sjokolade veldig ofte. Hvordan er det med dere her inne, når spiste du sjokolade sist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går. Kjøpte en sånn stor Toblerone på Taxfree'en da vi kom hjem fra GC sist helg og siste trekanten gikk ned i går...mmmm.... Favoritten mn, men kjøper den jo kun når jeg har vært i utlandet da.

Utover det spiser jeg vanligvis bare sjokolade ca 1 gang i uken og da sjeldent mye på en gang. Kanskje 1-2 rader av en melkesjokolade eller noe sånt.

Skrevet

Jeg spiste 3 biter(små firkanter) sjokolade kl 18.45.

Skrevet

For 2 min. siden. Jeg spiser alt for mye sjokolade, men jeg klarer ikke la vær ;-)

Skrevet

Igår kveld. Blir nok en til i kveld. Er sjokoman. Men er tynn så jeg bryr meg ikke

Skrevet

tenke, tenke....fredag eller lørdag. Husker ikke helt.

Skrevet

Det husker jeg rett og slett ikke, min det er mer en måned siden i hvert fall.

Skrevet

Mandag, jeg hadde med meg en Kvikk Lunsj på eksamen, spiser eller skjeldent "snop" i uka :-)

Skrevet

hmmmmmm...... 1,5 time siden, tenker jeg :o)

Skrevet

spiste en sånn liten japp idag .. Men spiser det nesten aldri, jenta mi reagerer på større mengder med sjokolade..

Skrevet

Lørdag....og jeg gleder meg til helgen igjen, for da kan jeg kjøpe meg en til! :D (sjokoman som prøver å holde seg i skinnet her)

Skrevet

Jeg må ha en eller annen form for sjokolade hver dag, om det er ei sjokomelk, en sjokolade bit eller lignende:) Sånn var det sist jeg var gravid også.. Gikk mye i sjoko muffins, og sjoko kake!!

Skrevet

spiser sjokolade hver dag.. og nei, jeg er ikke gravid nå... har gjort dette i mange år dessverre.

Skrevet

1 timer og 20 min og 30 sek siden :-)

Skrevet

Fem dager siden.

Blir nok ikke noe sjokolade på meg før fredag 3. april.

*flinke meg* :P

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

En ukes tid siden tror jeg...

Skrevet

30min siden, har fått dilla på de påskeeggene fra freia mmmmmm

Skrevet

har nettopp spist et stykke nylaga sjokoladekake:D namnam

Skrevet

Spiser en stripe kvikk lunsje nå...... Mmmmmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...