Gå til innhold

Forskjell på spark og andre bevegelser!?


sn@rt2barns-mor

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 29 og synes det går veldig opp og ned med bevegelser i magen. Noen dager er det mye liv i magen og harde spark. Andre dager kjenner jeg at hun er våken, rører seg, snur på seg - men ingen skikkelige fraspark! er det er dårlig tegn?

 

Har jo hørt så mye om dette, men en ting er vel at jo mer de rører seg og virkelig SPARKER jo bedre, for da har de energi til å "trene" og vise at de har det bra. Men jeg vet bare ikke om å røre seg er det samme som spark!? Bør det sparkes flere gangeer hver dag eller holder det med at jeg kjenner tydelige bevegelser flere ganger om dagen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik er det for meg også. Noen dager kan jeg bare såvidt kjenne når jeg kjenner godt etter. Jeg har hørt at dette er helt normalt. Det kommer nemlig an på hvordan babyen ligger og av og til kan de sparke innover og da er det ikke sikkert en kjenner noe. Hvis en stresser mye så er det gjerne lite liv. Jeg var på helgetur hvor det gikk i ett hele tiden da måtte jeg virkelig gjøre alt for å kjenne liv men dette var helt i begynnelsen når jeg nettopp hadde begynt å kjenne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Har utrolig mye å si hvordan morkaka er plassert også.

Forrige gang hadde jeg morkaka foran og da kjente jeg nesten bare spark oppover.

Denne gangen er morkaka plassert på Kjenner godt forskjell på hva som er snuing og hva som er spark.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...