Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke symptomer har dere hatt da?

Mye kvalme? Mye trøtthet?Hårene på leggene,vokser de fort eller sakte?

Formen på magen?

Er det ellers andre ting å tilføye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte jo på den andre, men kom på en ting til. Med guttene ble huden veldig fin, og håret tykt og glansfullt, nå med jenten er jeg veldig plaget med kviser og hår som ikke vil samarbeide.

Skrevet

Jeg er nå gravid med med jente nr 2 og har hatt 2 helt forskjellige svangerskap. Med førstemann var jeg frisk som en fisk, nesten ikke kvalm og håret var helt utrolig flott. Det eneste jeg slet med var huden.

Denne gangen(jordmor skrev i papirene det var jente så da er det ganske sikkert) har jeg vært kvalm, sliter med migrene, og har mistet nesten alle krøllene mine:( buhu, huden er derimot fin denne gangen så DET er hvertfall positivt;) Har dermed sluttet helt å tro på dette med symptomer og kjønn.

Skrevet

Jeg skal visst ha jente og var veldig kvalm fra uke 6-14. så gav det seg, men da kom kvisene og håret er flatt og kjedelig. Magen kom ikke før for ca 3 uker siden, og nå er jeg 24 uker på vei og har begynt å bli småuggen igjen enkelte tider på døgnet. Har lagt på meg 4,5 kg til nå og føler magen begynner å bli stor nok!

Skrevet

Kan også nevne at jeg var veeeelig trøtt fra uke 6-20.....helt stuptrøtt store deler av dagen....sjelden jeg klarte å holde meg våken til lenger enn21 på kvelden...

Skrevet

Jeg skal ha jente nr 2 nå, og med begge var jeg sinnsykt trøtt, kviser på rygg og i panna. Ikke vært så fryktelig kvalm, men har brukket meg mye. Har ikke hatt dilla på noe enda, men var helt kokko etter lakris sist. Magen sist var skikkelig blubbete og jeg gikk opp 32 kg. Denne gang er det ikke blitt noe babymage enda, men den er vel rett rundt hjørnet:)

Skrevet

jeg har ikke vært plaget så mye litt kvalme men ikke oppkast. men hode pine har d vært mye av..

normalt hår , hud osv

Skrevet

Eg er 20+3 med ei lita jente i magen, og har vore ekstremt kvalm heilt sidan veke 4/5. Håret derimot er strålande - det blir rett og slett ikkje feitt lengre! Men lenge har eg hatt vonde kviser på brystet - men siste to vekene har det byrja bli mykje betre. Eg har framleis litt urein hud i andletet, men også dette er mykje betre. Så eg anar håp! Håret på leggane veks nesten ikkje...eg voksa leggane kring veke 6, og har ikkje måtta gjera meir enda (veks ikkje ut igjen!). Men under armane og "der nede" veks det VELDIG. Rart...

 

Har elles hatt ein del hovudverk...og det er jo litt plagsamt når ein ikkje bør ta smertestillande. Men, men...den som ventar på noko godt...:-)

Skrevet

Noen fortalte meg at jentebabyer stjeler morens skjønnhet, mens guttebabyene gir skjønnhet. I mitt tilfelle stemmer det! Uren hud, økt hårvekst på kroppen og flatt hår. Megakvalm og trett fra uke 8 til uke 15 og nå kraftig hodepine og trett igjen fra uke 21 og frem til nå (uke 24). I tillegg så har pollensesongen kommet og jeg får ikke lov til å ta noen medisiner av legen. Gleder meg sånn sett til snø i helgen! Men uansett jeg nyter å være gravid og kjenne livet i magen. Gleder meg sinnsykt til å hilse på lille tulla mi :)

 

Skrevet

Jeg fikk gutt sist og venter jente nå. Symptomene er de samme: masse kviser, veldig trøtt, kvalm som et uvær lenge... formen på magen er også lik foreløpig.

Skrevet

Endel halsbrann og kynnere, ellers super form fra starten av til nå. Er 27+6 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...