Mikkemafian Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er 12+5 i dag, og kjenner at jeg vegrer meg litt for å fortelle det fremdeles... Er liksom ikke klar for at magen min skal bli allemannseie ennå? Hvordan er det med dere andre? Har fortalt det til familie og noen venner..
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Her viste alle det når jeg var i uke 6-7 men ble sykemeldt grunnet hofter og rygg da, så jeg orket ikke lyve + at alle viste at vi prøvde
_ThEoMaMmA_ Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 jeg sa det da jeg var 6 uker på veg jeg...klarte ikke holde munn om det lenger da....
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 yup! Med brask og bram!! Men var veldig dårlig på starten, så måtte si det til endel folk allerede da. Hadde litt komplikasjoner, så fikk en ultralyd i forrige uke og alt var i skjønneste orden, så da var det ikke noen grunn til å holde det inne. Synes man skal fortelle det i sitt eget tempo, så jeg skjønner at du vil holde det litt tett enda. Kos deg med din lille hemmelighet du!
luftbobler Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 1 venninne som vet om det. Ellers har vi holdt tett foreløbig. Er 12+5 i dag. Håper å manne meg opp til å informere sjefen i morra.. men jeg pingler ut hver gang jeg nærmer meg kontoret hans:-(
oktoberspiren^^, Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Vi skulle egentli holde det hemmeli til jeg var 12 uker, men det var veeldig vanskelig, så her har familie og nærmeste venner fått vite det litt etter litt, men vi gjorde det ikke offentli før idag, er 12 uker idag:) men det er jo opp til deg når du vil fortelle det til omverdenen:) Det er vertfall en kjempe koslig nyhet å fortelle:D
Mikkemafian Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2009 Tror litt av grunnen til at jeg ikke er helt klar ennå, er at jeg har hatt 2 spontanaborter før dette svangerskapet... Men jeg kommer helt klart til å vente litt til.. Kanskje etter at jeg har vært og hørt hjertelyd igjen hos jordmor neste uke?? Eller kanskje ikke. Blir sikkert til at jeg venter til magen blir så stor at den ikke er mulig å skjule lenger.... Svarer ja hvis noen spør.. Har en venninne som spurte rett ut, og da kunne jeg ikke si annet..
Miss Honey Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 jeg er snart 17 uker og synes enda det er vanskelig å forstå at jeg er gravid! så jeg klarer ikke si det selv. jeg sa det til mamma og min beste venninne.. mamma sa det til far og mine besteforeldre og de sa det videre. jeg håpet jo egentlig på at det skulle spre seg sånn at jeg slapp å si det til noen. jeg bare svarer hvis noen spør. hehehe... men utrolig nok er det mange som ennå ikke vet så det er litt vanskelig at magen begynner å vokse. hehe. jaja.. det ordner seg... det er første gang og jeg klarer bare ikke si at jeg er gravid. rart egentlig
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Vi fortalte det i uke 12+5 til våres foreldre og noen av våres nermeste venner. Det er mange som fortsatt ikke vet det men har ikke lyst til å ringe å si "hei, jeg er gravid, vi venter barn" sånn helt ut av det blå liskom. Vi vil finne et fint tidspunkt når vi møtes ansikt til ansikt. Det er jo så koselig og moro å se andres reaksjoner Jeg er nå 14+5 og håper vi snart får fortalt det til alle
EnNySpire:) Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er 18+4 og veldig få som veit det...Vi liker å kose oss med hemmeligheten enda;)Ikke har jeg fått mage enda heller, så kan skjule det litt til...Hehe... I morgen skal jeg på UL, gleder meg så vanvittig =)
nesten30 Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 fortalte det litt etter 14. uke.. Nå vet de fleste det....... er 16+2
snuffe Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Bare delvis. Er 13+1. Kona har fortalt det til en del venner og noe av sin familie, mens jeg selv ikke har opplyst andre enn min søster, sjefen og fastlegen. =) Men hun har ikke munnkurv lenger, da.
Hildeww Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er 12 uker i dag og var på ultralyd og fikk se den lille bevege seg og hjertet banke. Vi har fortalt det til noen allerede, men i dag fortalte vi det til "hele" verden på facebook. Har på få timer fått nesten 50 hyggelige gratulasjoner. Jeg bare smiler så det oser graviditet av meg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå