Gå til innhold

quinni vogn som velter med stellebagen noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har en quinni xxxl eller hva den heter og nå som sitte delen ble satt på fremover vendt velter vogna når stellebagen henges på......

Jeg har ikke turt å ha jr oppi for jeg er redd den skal velte med han i...

Noen flere som har opplevd dette???

Lurer på om jeg skal gå og klage??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Quinny XL-etellerannet var kjent som "veltepetter" i flere barnehager jeg jobbet, og ble alltid stilt opp mot en vegg når litt større unger som var vendt bort fra trilleren skulle sove.

Skrevet

Uff det var det jeg følte på meg...

Kommer vel kansje ikke så langt med å klage- men verdt et forsøk kansje:0(

Skrevet

Jeg hadde quinny, og når jeg kjøpte den sa de i butikken at jeg ikke måtte ha så tung stelleveske fordi den kunne velte. Du kan kjøpe en vekt å feste på fremhjulet.

Skrevet

Du kan ikke klage på det fordi det er din oppgave å sjekke opp dette. Dessuten så velter alle trehjulinger!

Skrevet

Ok merkelig de sa ingenting når jeg kjøpte vogna og stellebag, bare masse skryt av vogna:0( og den velter med tom stellebag....

F.... møkka vogn!!!!!!!!!!!!!!!

Men hvordan kan man sjekke sånt selv før man kjøper? skal man da fylle opp og teste vogna med alle deler??

Skrevet

Det er jo dette vi advarer mot hele tiden hert inne. Det er og blir en drittvogn.

Skrevet

ja hadde kjøpt vogna før jeg var på disse sidene:0(

Skrevet

finnes det stellevesker til å henge på vogna til den? eller er det et annet merke på stelleveska. Jeg fikk beskjed at de bare hadde rggsekk i det merket fordi man ikke skulle ha stelleveske hengende på.

Ellers veltet den aldri for meg på det året jeg brukte den, enda jeg lastet ganske tungt bak noen ganger.

Men trehjulinger kan velte det skal man være klar over, det gjelder alle sammen av de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...