Gjest Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hei:) Fikk du mensen?? neeeei.. det var utrolig rart at du skulle få den så tidlig??? Og så spottet du i flere dager også... Det høres ut som en veldig tidlig sa. Her er alt bra. Puppene er sykt ømme. Nesten så jeg får trua denne gangen. Haha. Gikk akkurat opp for meg at jeg har sagt det hver pp, men men Skal ikke tenke så mye på det de neste dagene. Prøve.. er slitsomt. Haha. Kose dere i kveld. Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 hei!! ja tror ihvertfall det at jeg fikk den..tror tante er litt flau dene mnd..det var litt i morges...men nå er det bare det der rosa slimet jeg snakket om igjen??sto på apoteket å lurte på om jeg skulle teste igjen men det gikk en faen i meg der og da dreit i det...no e det nok liksom hehehe:) hehehe:) miss positiviti det e du det;) herlig det å kjenne på den følelsen og jeg tror nok det kan være god grunn til det denne pp for deg;) jeg er positiv på dine vegne ihvertfall:) pleier du ha så ømme boobissar eller? ikke tenke på det du liksom haha..den var steikane god du;) UMULIG det du damen!!:) men du e no sjarmerende når du sier det hihi:) søta....kos
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Så på charten din.. så lite mens du fikk denne gangen?? Skal du ta prøve i dag? Jeg tok en test i dag 7dpo..haha. NEGATIV selvfølgelig. Venter til mandag nå. Tar en ny da. Du har selvfølgelig helt rett: det er umlig å ikke tenke på dette! Visste jo egentlig det, men må liksom prlve å overbevise meg selv om at dette ikke er så viktig osv..haha Håper dere får en topp kveld med norske talenter og litt kos. Klemmer fra meg:)
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Hei vennen. Hva skjer? Mer mensen? Tatt hormonprøve? Tenker på deg snuppa. Klem fra din venn
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. mars 2009 #5 Skrevet 28. mars 2009 heei vennen min:) var å tok blod prøver igår ja men tror ikke de tar hcg om det var det du menet?dette er til ivf vettu:) ja liiite mens denne gangen..TE lurte på om jeg hadde tatt en test men jeg sa at det gidd jeg ikke nå er så dritt lei de der negative testene rett og slett:( har faktisk vært så lite at vi har hatt sex som vanlig og ikk ei dusjen som vi pleier ved tr tider;) ny pult as we speak hahahaha:) var i bursdag til pappaen min igår så fikk ikke sett så mye tv.. ble litt sveise blind i går kveld skjønner du hehehe:):)hva gjorde dere på da? du klarte ikke la vær å tisse på pinnen nei? hehe visste jeg det ikke;) umulig å late som ingenting den siste tiden etter el..hvis ikke det skjer noe i livet ditt som kan fange oppmerksomheten litt.. gleder meg til du skal teste på mandag var det?? snart skal vi til byen i fine været å spise lunj på kina resturant og ta oss en ute pils;) byen vi bor e det tidlig ute pils når solen først vil skinne litt på oss i regnbyen;)hihihi...alene i helgen vi så må jo nyte det litt;) åå fikk igjen såpass på skatten vi at hele ivf er dekket inn om vi må bruke alle tre forsøk!!! DET var digg å tenke på:) koseklem:)
Gjest Skrevet 28. mars 2009 #6 Skrevet 28. mars 2009 Så deilig med en utepils. Sånn er det her i fredrikstad oxo. Sitter på bryggepromenaden og tar utepils i april..hehe. Men i dag snør det, så ikke noe pils på oss. Kose dere masse. Deilig å være nypult da..hahahahaha Jo, jeg var klar over at dt var blodprøve til ivf, ikke hcg:) Blir fryktelig spennende å se hva svaret blir. Når får dere vite?? Fy søren så deilig at dere fikk igjen nok til å dekke forsøkene. Gleder meg veldig på dere vegne! Vi fikk igjen 20 000 kr, det var godt! Skal rennovere hele kjøkkenet til høsten, så her må det spares. Gruer meg til å teste til mandag, for jeg er så redd for å bli skuffet. Har ikke hatt slik håp før som jeg har nå, og da er fallhøyden STOR!! Har ikke grint eller noe før som mange gjø når mensen kommer, men kjenner jeg blir bra oppgitt om det ikke er noe denne gangen. Er sykt øm puppene og det stikker til hele tiden. Tappen er høy og helt myk. Holder den seg sånn i 2dager til, hadde det vært et bra tegn. Kose dere masse med pilsen og helgen. Klems:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 29. mars 2009 #7 Skrevet 29. mars 2009 hei!!! hadde en deilig dag igår:) møtte litt familie på en ute restaurant og pratet litt der før vi gikk videre sammen med mammsen min og tok oss noen ute pils i strålende sol og buekorpsene var ute å øvde og bergen var fullt i folk:) herlig....buekorps e sikkert vår tegn i bergenby:) idag skal vi å se når kristoffer spiller fotballkamp;) rennovere kjøkken ja..hmmm får ett flott kjøkken for tyve tusen da!! har lyst å kjøpe ett størrer hus vi:) men først må vi ha størrre bil! har sånn liten ego bil som det er omtrent bare plass til en eneste rema pose om vi er i bilen alle tre hehehe;) må jo ha litt større nå vettu;) uff ja jeg kjenner følelsen av den store fallhøyden! ble litt lei meg denne gangen men nå vet jeg jo at vi får hjelp så ikke så lei meg som jeg ble for ett halvt år siden om du skjønner...men jeg har stor tro på deg nå vennen og føler at dette skal gå veien for dere denne pp;) blir nok en deilig unge skla du se;) dere lager jo så skjønne barn hihihii:) julia er bare sååå nyydelig!! strykerdegoverhåretåsieratdettegårveienkos:P har du fått noe mere eller sterkere symptomer da vennen? er så spent på i morgen!!tester du før kl halv ti i morgen? jeg går på jobb kvart på og må inn her å snike litt før jeg går vettu;)
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #9 Skrevet 30. mars 2009 Ikke positiv i dag:( Brukte den fra vita i dag. Æsj.. Jeg har så mye symptomer. Ømme pupper, murringer, press i korsryggen osv. Pleier å ha det litt før mensen, men ikke sånn her. Får ikke mensen i dag hvertfall. Tempen er fortsatt mye høyere enn streken:) Tappen er høy og myk. Det er bra:) Men det kan snu seg på noen timer da. Tester i morgen igjen jeg. Deilig med utepils kan jeg tenke meg ja. Gleder meg vilt til skikkelig vårvær:D Ha en superduper dag på jobb. STOR kos fra meg:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. mars 2009 #10 Skrevet 30. mars 2009 hei;) jeg tror cb er den mest sensitive jeg av en eller annen grunn som jeg ikke vet:) husk at det er noen dager igjen til ikm også så det er fremdeles massevis av håp igjen!! ble negativt på meg idag også...igjen!vet ikke hvorfor jeg gidder siden jeg vet at det er høys sannsynlig umulig uansett!!..men det er dessverre blitt en tvangstanke det der...hihihi:) men da må det ihvertfall være noe annet som feiler meg siden puppene mine faktisk ER ømme og det stikker i lysken enda:( og denne kvalmen som har meldt seg i det siste....hmmmm..får ta noen blodprøver hos fastlegen min snart for å forvisse meg om at jeg ikke er blitt dødssyk eller noe...liiitt hypokonder og tror jeg... tror fremdeles dere har klart det denne mnd jeg;) tror kanskje jeg skal kjøpe meg en flaske hostesaft i morgen og ta fram til el denne gangen.. klem:)
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #11 Skrevet 30. mars 2009 Det er så godt å ha deg her inne. I dag bare brøt jeg sammen av en bagatell. Forsto jo fort at jeg ikke gråt pga bagatellen, men heller av hvor slitsomt dette er.. spesielt i dagene før ikm når man får negativ test!!Så nå ligger jeg på sofaen med sviende øyne, mensensmerter og brennende følelse på begge sidene, ømme pupper, press i korsryggen. tissetrang(tissa 20 ganger i dag) og humørvingninger så det holder! FAEN! Sorry..hehe. Er så leeeeeeei av at jeg gjør det så slitsomt for meg selv. I morgen blir en bedre dag Jeg lider av det samme som deg! Å teste når jeg vet at den ikke kan slå ut som f.eks 7 dpo, eller 1 uke etter mensen bare for å sjekke..haha. Vi er ikke gode vennen. Jeg skal og prøve hostesaft neste mnd. Prøve å ikke drikke halve flaska på 1 slurk slik som sist gang..haha:) Ta deg en tur til legen om du ikke føler deg bra. Jeg er faktisk litt hypokoder selv og tror optil flere ganger i året at jeg har fått noe jeg kommer til å dø av..hehe. Kos og klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. mars 2009 #12 Skrevet 30. mars 2009 tittei min venn:) kjempe godt å ha deg her også,det skal du vite!:)jeg også har kjent at dette bgynner å bli ,mer enn jeg egentlig klarer å takle.hadde meg en sånn gråte bye for to uker siden og bare klaget og bar meg og TE syns det var s rart for å være meg for jeg gråter jo ALDRI!så han forsto plutselig hvor slitsomt dette er på meg og har flere ganger etter det spontant bare kommet å holdt rundt meg og sagt at dette skal vi klare snart e det vår tur og at han alltid skal være der for meg..selv om jdu er glad nå så vet jeg at du tenker på det HELE tiden..tror han fikk seg en støkk ja når harde meg grt som ett lite barn:( vet ihvertfall at han kunne gjort alt i verden for meg:) men samtidig så er det godt å få luftet de rare tankene jeg har her inne og sammen med deg..ting jeg gjerne ikke sier til han sånn med engang i frykt for at han skal sende meg på kokko-huset hahaha:) nei den der testingen er og blir min last;) vi er ikke god i skallen noen av oss akkurat der og sikkert flere med oss;) så trist å høre at du er lei deg nå vennen:( *holderrundtdegogtrøsterdeg* men toget ditt er IKKE gått enda!med julia trengte dere ikke mange pp og du testet positivt 10dpo og denne gang har dere brukt 10pp og ikke testet positivt 10dpo.ser du hvor jeg vil hen?er jo anderledes både med at dere ikke har fått det til kjapt og ikke p.test idag... du kommer sikkert til teste positivt rett over ikm du denne gang;)kanksje alt blit anderledes denne gangen og ut kommer en GUTT helt anderlesdes enn en jente;) you see...det ble så innviklet at jeg nesten ikke forsto det selv når det kom på trykk men oppi hypokonderhodet mitt så hørtes det heeeelt fornuftig ut:) håper du føler deg bedre og at jeg fikk deg over på litt andre tanker en stakket stund...tenker på deg søte deg:) alt ordner seg for snille pikææær;)kos på deg..
Gjest Skrevet 30. mars 2009 #13 Skrevet 30. mars 2009 Du er så god du TUSEN takk;) Det hjalp masse og jeg forstår hva du mener med at det er annerledes fra gang til gang. Uansett så skal vi få det til en dag:) jeg vet det. Hater bare å vente. Du vet bedre enn meg hva det vil si!! Er vondt å ha det så kjipt at man må gråte. Jeg gjorde det ofte før, men ikke nå mer, så når det først skjer, er det skikkelig vondt og en hel del møkk som skal ut av systemet. Føles mye bedre etterpå, men blir så sliten og trøtt av en slik påkjenning. Ikke alltid lett å være menneske, men jeg vil heller føle enn ikke å føle Deilig at TE tar så godt vare på deg. Det fortjener du så masse. Bare ta imot:) Takk for at du er du. Stor klem fra en som er lettere til sinns nå
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 30. mars 2009 #14 Skrevet 30. mars 2009 ååå ingenting jeg heller vil enn at du skal føle deg bedre!no dritt når det står på...men du..tenk den herlige følelsen da når vi sitter der med kryss på testen!!vet at den dagen kommer for vi gir ALDRI opp!! man blir så sliten psykisk og prøvingen er ikke alltid like helhjertet...orker egentlig ikke mn vi må..e du med? kjenner godt til det du sier ang all dritten som kommer ut av systemet når det koker over oppi toppen:( selv blir jeg så usaklig at jeg er flau lenge etterpå når jeg er kommet til meg selv...noenganger kan han sitte å bare se på meg og utbryte noe sånt som"e du ferdig nå?"jaaa det gjør ikke saken bedre og jeg får mer å spinne på hahaha sinnsyk i gjerningsøyeblikket vettu;) glad jeg ikke er mann noen ganger;)men som du sier så er det bedre å føle enn å ikke føle noe..ikke så god på det jeg da men er bare menneske jeg også har jeg insett;)tok sin tid... husk at snart vennen..snart e det faktisk vår tur enten vi tror det eller ei!!;)nå er det min tur å hode motet oppe for oss begge og det gjør jeg med glede!!!håper du får en noenlunde koselig kveld videre...kjempe glad vi fant hverandre:)))))) bamsekos:)
Gjest Skrevet 31. mars 2009 #16 Skrevet 31. mars 2009 Ååååå Du er en kupp. Føler meg mye bedre nå. Mensensmertene er forsvunnet.. det var vondt i går. Ikke noe nå. Jeg får alltid mensen på dag 10 eller 11, men tempen er fortsatt like høy. Negativ test i dag, dag 11. Men gir ikke opp. Og går det ikke denne gangen, så går det neste gang, for det ser ut til at syklusen kanskje retter seg opp hvertfall. Fikk jo el på dag 15 denne pp, ikke dag17-22 som vanlig. Og mensen som kommer på dag 10-11, er ikke å se ennå. Noe positivt er det jo å dra med seg hvis jeg ikke skulle være gravid:) Stakk noe inni helvete til oppi kråka i stad forresten. Et skikkelig biestikk om du forstår. Skvatt til vettu..haha Takk for at du holder motet oppe for oss denne gangen. Det er 1. gang siden vi ble prøvere at jeg følte for å gi opp i går, men du reddet meg..hihi:) Nå ser jeg skikkelig frem imot svarene på prøvene dine! det er jo spennende Det skjer hvertfall noe. Om mensen kommer nå, så tar jeg kontakt med privat gyn på Volvat for å sette igang utredning. Orker ikke vente mer enn 1 år altså. Utålmodig så det holder! Jeg blir også usakelig når jeg først blir sinna..herreguuuud, blir sååå flau etterpå Tore sier også: er du ferdig nå??? etter at jeg har krangla med han om ditt og datt i 30 min. Haha. Fy søren så mye skit man får seg til å si og da... haha. Heldigvis skal det mye til før Tore blir sinna også, så vi krangler nesten aldri da. Men jeg føler han tåler mer fra meg, enn jeg fra han noen ganger.. stakkars mannfolka. De får nok gjennomgå noen ganger ja! Håper du får en kjempefin dag og jeg er også veldig glad for at vi har funnet hverandre. Kyss & klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 31. mars 2009 #17 Skrevet 31. mars 2009 heii!! du det er jo ett fantastisk flott tegn da at tr ikke har vist det stygge trynet sitt enda!! og uasett bedre at lutealfasen din blir lengre;) går det ikke nå så går det neste gang:) liker å tro at disse rare blødningene jeg har hatt var de som ordndet kroppen min og ordnet sånn at jeg nå blir gravid neste pp jajaja...tror på julenissen hvis jeg må hahahaha;) vi får ta hostesaft kuren sammen evt neste pp;)men du må jo ha hjelp til å drikke hihihihi;) vittig du.... vet ikke om jeg får noe svar på de prøvene jeg?har ikke hørt noe om det..vet ikke om det er tilderes bruk om du skjønner?hvilke og hvor mye medisiner jeg skal få og sånt??hakke peiling jeg bare fiks meg for faen så jeg kan få flere barn!!!))))))))))))) njaa..disse mannfoka hadde ikke klart seg uten oss sutra kjerringer uansett så det så hihi;) litt dronning må vi da få lov å være i blant...vi skal no fæde barna deres!!;) '''' kremt'forhåpentligvis hehehe;) no e det frustrerte fruer her i huset..passer fint å joine de idag;) loveyouhug:P
Gjest Skrevet 1. april 2009 #18 Skrevet 1. april 2009 Fyyyyyyyyyyy fader, Skrev masse til deg men så klikka dataen og alt ble borte. ARGH! tar noe av det: Har bestemt oss for å ta kontakt med volvat neste mnd. da er vi i 11. pp. Orker ikke vente mer. Så er happy for at jeg har noe å se frem imot kanskje vi hadde blitt gravide sammen vennen!! Det hadde vært perfekt, ikke sant?? Ikke noe mensen ennå, men neg test som du vet. Gruer meg litt til å våkne i morgen, for jeg vil ikke se at tempen er blitt lavere. Det med prøvene du tok.. venninna mi tok sånne tester, og hun fikk svar på det.. nivåer og hormoner osv. Sitter og ser på pradise hotel. MÅ se det lissom..haha. Hva har du gjort i dag da?? *Love*u*too*hug*
Gjest Skrevet 3. april 2009 #19 Skrevet 3. april 2009 Mensen kom i morges. Går helt fint. Var ganske forberedt:) Titta på den testen jeg fikk skyggestrek på om jeg nevnte, og den ser positiv ut. Tror kanskje noe satt seg fast og jeg hadde jo den dråpen med blod som var helt lik festeblødningen med julia, men at det ble støtt vekk fort. Mista jo symptomer for 3 dager siden. Sa det til Tore også..at puppene nesten ikke var ømme mer. Jaja, ikke noe å tenke over mer:) DENNE PP ER DET VÅR TUR!!! Og går det ikke denne gangen heller skal vi ty til hjelp. For da er vi i 12. pp. Skal prøve å slanke meg 5 kg i april. Vil være slank før jeg blir gravid uansett, slik at jeg har litt å gå på liksom..haha ;D Hvordan er det med deg da?? Rart med de høye tempene du har... Nå er det vel ikke lenge til det skjer noe mer med tanke på hjelp for dere? Ha en super dag vennen. STOR klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. april 2009 #20 Skrevet 4. april 2009 heei!!!! sorry sent svar men som sagt så har vi hatt deilig vær i bergen og terassen fristet veldig igår etter en aldri så liten vårrengjøring;) hmmmm...er så rart med oss to for tiden..nesten så kroppene våre synkroniseres hehehehe;)jeg og fikk jo positiv test forrige mnd husker du?men ikke gravid il syvende og sist og nå denne mnd spotte fra 8dpo og mens fire dager før tiden?hmmm...hva skjer a?jaja blir spennene å se.denne pp har vi bare sex når vi føler for det...MYYYE bedre sånn;) du har nok sikkert hatt en hule boer inni der men hang seg ikke skikkelig fast:( bare det beste er godt nok for livmoren våres vennen hihihi;) kan jo være greit å bare få sjekket seg etter 12pp men ALT er nok i skjønneste orden vennen..men greit å være på den sikre siden så slipper du å tenke sånn på det liksom:)man har jo uansett ingenting å tape på en sånn undersøkelse;) ja skjønner ikke de tempene mine denne pp..høye og litt flate å¨på en måte??ikke sånn de andre sykl ...er jo litt artig å følge med kroppens rare påfunn også men du?trenger du slanke deg da?ufra det jeg har sett så er du akkurat sånn du skal være!!du er jo en ordentlig dame du;)klehenger mennesker er ikke noe fint:))))))))) jeg prøver for harde livet og gå opp litt i vekt vil gjerne legge på meg litt både før og i svangerskapet... raste ned i vekt forrige gang pga amming og vil gjerne amme neste gang...gikk ned 11 kg!på under tre uker når kris var født...ikke bra... venninnen min har forresten blitt gravid helt tilfeldig begge gangene hun har gått på slankekur hehe... ikke pga at hun var noe spes tykk og trengte det men sikkert mer på grunn av kostholdet som endret seg...ikke vet jeg noe var det ihvertfall... nå skal vi fyke ut på hytten en dags tur å ta en liten dugnad,fiske og grille litt;)snakkes senere søte venn:p kos deg med dine og ha en fiiin dag videre!!! suss på nesen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå