Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Sikkert. Jeg hadde gladelig blitt gravid med tre kjappe hvis jeg hadde hatt barnepiker. Hun trenger ikke å bekymre seg for om hun får barnehageplass. Om hun har jobb i morgen? Blir hun syk så er det bare å legge seg ned. Nei, hva venter hun på? Jeg hadde hatt fire på den tiden.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Pokker heller, når skal dere lære? Den eneste måten å finne ut om du er gravid, er å ta en test. Forresten, det kler deg dårlig at du snakker om deg selv i 3.person, Mette Marit.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Nå var du slem NN 19.31. Det er liksom ikke sååå lett for oss kongelige å gå på apoteket for å kjøpe en graviditetstest heller da... Gjett om Se&Hør hadde stått på trappa minuttet etter da
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Kan du ikke bare sende Sonja på apoteket for deg? Noe fornuftig må jo svigermoren din kunne brukes til.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Du vet jo at dette med svigers er betent. Gud for en heks. Jeg får nok sende Mærta berta.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Märtha kommer vel tilbake med en hel lysfontene hun da
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 I likestillingens navn syntes jeg at Haakon skulle vært gravid denne gang. Leste om en forrige dagen som hadde en mann som bar tvillinger for seg. Jeg vil også ha sånn mann!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Spiller ingen rolle om man må drasse med seg en lysfontene også, når man har engle hjelp til å bære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå