Fullrulle86 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Ville bare lage et feelgood innlegg:o) Hvorfor er det sånn at den dagen vi står med den positive graviditetstesten i hånda er vi i lykkerus, mens dagen etterpå blir lykken erstattet med bekymringer? Hvorfor ikke heller være glade og lykkelige hele tiden og helle bruke tid og energi på å glede oss! Jeg har funnet ut det, at vi kan egentlig ikke gjøre noe fra eller til. Som regel går det bra og viss det ikke går bra så kan vi ikke gjøre noe med det heller. La oss fortsette å backe hverandre opp uansett bekymringer! Positivitet er viktig!!!!!!!!! Hilsen meg som sikkert er den verste bekymreren av alle hehe... men som veldig gjerne bare vil være lykkelig hele tiden:o) Jeg gleder meg sååååån:o)))))))
Har to herlige jenter!=) Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Signerer alt du skriver her snohvit!!!!! Jeg er egentlig svært engstelig av meg, hele forrige svangerskap var jeg engstelig. Frem til jeg var 12 uker var jeg redd for å miste, når jeg hadde passert 12 uker var jeg redd for å føde alt for tidlig. Jeg er håpløs sånn. DENNE gangen har jeg BESTEMT meg for å ta det litt mer med ro. Jeg tar alle forholdsregler som gravid for at det skal gå bra, noe mere enn det kan jeg ikke gjøre uansett. Nå har jeg vært så velsignet med å bli gravid å da skal jeg nyyyyyyyyte hver eneste dag, for det er fantastisk å være gravid. Om det skulle gå galt så er det ingen verdens ting jeg får gjort med det, så isteden for å gå å være engstelig hele tiden skal jeg være glad for hver dag det faktisk går bra og alt er normalt. Skulle jeg være så uheldig å miste så får jeg ta det da, å ikke tenke på det før det har skjedd. Mest sannsynlig skjer det ikke!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Slapp av damer!!!!!!!!!
maipiken Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 ja, helt enig... Men er så vanskelig til tider.... Men jeg er flink til å ta det med ro.. vet at sannynligheten er stor for at det skal gå bra hvis en ikke stresser og bekymrer seg... Jeg er drit trøtt, men det er alt... endåg, så jeg er sjeleglad for at jeg ikke har blitt kvalm endåg.. E jo litt morsomt med oss gravide og da.. Først klager man på at man ikke har symptomer, for da må det være noe gale, og når man får symptomer er det gale og skal ikke være lett. Jeg gleder meg sånn til det skjeeer noe, når 1 trimester er over, og mye spennede ting skjer... gleder meg til å høre føste hjertelyden, fortelle folk nyheten, ul, spark, babyen!!!
87snuppa Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Hehe.. Ja, jeg går også å bekymrer meg for ting HELE tia, først var man overlykkelig og glad.. Og nå er hodet fylt av bekymringer.. Må få den slutt på dette Er ikke gått helt opp for meg enda at jeg er gravid for første gang! Gleder meg sånn til UL og lignende.. Er helt utrolig!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Ja jeg skjønner så godt tankegangen din ! Jeg spyr og har hypermesis, og våknet i dag uten ømme pupper og tenkte: HJELPES ! meeen så spyr jeg jo...og det er jo i allefall et sikkert tegn, så da bestemte jeg meg for å drite i disse puppene og tenke spy HURRA VI ER GRAVIDE !
Fullrulle86 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2009 Sånn skal det låte:o)))) Jeg har verken kvalme eller ømme pupper, men er blitt veeeldig lettrørt. Griner bare jeg ser noen klemmer på TV! Helt sykt!
BettyBe Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Lykkelig og tilfreds! Hadde fått et ubesvart anrop fra fremmed nummer på mobilen min tidligere i dag. Pulsen oppe i skyene da jeg sjekket opp hvem som hadde prøvd å ringe... men fikk ikke sett det før etter kl 16, og da var selvfølgelig ultralyd-avdelinga (jippi!!!) på sykehuset stengt! Aaah, first thing monday morning skal jeg ringe tilbake for å høre når de har anledning til å ta meg imot til tidlig UL! Nå viser det seg at sambo kanskje må ut å reise med jobben de ukene det er mest aktuelt å komme inn, og det er jo trist.. men får kanskje ta med meg bestevenninna i såfall.Må ha noen med meg for å dele opplevelsen!! Og nå nettopp kom vi tilbake fra vår første store utfordring i anledning å skjule graviditeten for vennegjengen også.. Pilsing med gjengen gikk smertefritt, og munkholm er slettes ikke så ille som jeg hadde trodd, hehe! Dog tok vi bussen hjem da resten dro videre på nattklubb, og nå skal jeg krype etter sambo til køys! Ha en strålende lørdag damer! Det går bra dette her!
Gjest eelis+spire Skrevet 28. mars 2009 #8 Skrevet 28. mars 2009 Jaa, vi må begynne å slappe mer av! Selv føler jeg at jeg er veldig avslappet, og veldig sikker på at dette skal gå bra! :-D Var på UL i dag (eller i går, alt ettersom man ser det), da jeg var 10+6. Fikk se bankende hjerte og sprellende baby, og det var såå gøy! Tårene rant ukontrollert mens jeg lo av at babyen ikke ville se bra ut på bilder, akkurat som mamman! Så nå er jeg i lykkerus, og gleder meg kjempemye!!! :-D
BettyBe Skrevet 28. mars 2009 #9 Skrevet 28. mars 2009 Så herlig å høre eelis+spire! Kan nesten ikke vente med å få komme meg avgårde på ultralyd jeg også! Jeg våknet i morges etter å ha drømt de herligste drømmer om at alt sto bra til der inne i magen.. drømmer mye og helt merkelige drømmer nå om netterne, men denne var bare fantastisk! Hehe, kanskje derfor jeg sover så masse også.. Var oppe kl 0900, usedvanlig tidlig til meg å være på en lørdags morgen, men etter en lang og herlig dusj, skrubb og lotion, krøp jeg inntil sambo igjen.. og så våknet vi ikke før nå kl halv ett igjen.. :-o Tirsdag og torsdagskveld sovnet jeg på sofaen i ni-tiden og våknet ikke før sambo forsiktig vekket meg sa at nå var det på tide å komme seg i seng.. Satser på det blir bedre etterhvert! :-) Nå er det tid for shopping, og en sein brunsj i byen! Når sambo foreslår barnebutikk (!!!) setter jeg meg ikke på bakbeina! ;-) Sola skinner og himmelen er blå! Ha en herlig dag allesammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå