Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Eggløsninga e på vei!! El testene begynne å slå ut! Og mannen komme hjem i mårra! Så nå får bare kroppen min stressa på så eg sleppe egget i helga...og ikkje når svømmerene te gubben e utslitte!! Wohoo!! Flere som ska ha seg ein del eller?!? (vet dei seie aenhver dag e best, men herregud da..har ikkje sett mannen min siden forrige helg!!!) *glede seg* *tenker eggete tanker* *tenker slimete tanker!!!* *knis* (hormoner? nei ka e det?!!? Haaha...*boble*boble*)
blirjegsnartmamma Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 hehe ja, men bare for kosens skyld HVIS jeg har hatt eggløsning denne gangen, så var det igår eller noe.. Men er rimelig sikker på at det ikke var noe nå heller.. Så her i gården er det bare "kose sex" for tiden Lykke til Drømme!
Vårstjerna. Jente 3 år ,30 pp Skrevet 27. mars 2009 #3 Skrevet 27. mars 2009 Positiv EL test i dag, så da vet vi hva vi skal gjøre i helgen. He he.
min tur snart? Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Eggløsning snart her også,begynte å teste idag,men negativ,så da er det vel håp denne perioden;-) Kjæresten er borte i helga,men hjemme på søndags ettermiddag,da skal jeg nok få han på gli hihi,storkoser seg i disse prøveperioder han...leer. masse lykke til til oss alle
monca*84*j12 Skrevet 27. mars 2009 #5 Skrevet 27. mars 2009 Uten tvil=) Jeg benytter en hver annledning.. hehe.. Og el er vel i annmarsj trur jeg... + at jeg har bursdag=) Så da SKAL jeg ha meg.. hehe.. *kniiiis*
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #6 Skrevet 27. mars 2009 Så klart. EL er på vei, og vi skal ligge på hotell i helgen, så da blir det vel en del kosing tenker jeg. Tester etter el for første gang, så dette blir spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå