Pif Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 P-pille slutt i des, hatt regelmessig mens siden, tok test i går den var negativ, IKM i dag, ingen mens og heller ingen tegn til at det skal komme.. hva skjer med kroppen min da?! noen som har opplevd det samme?!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Eg har for første gang i mitt liv hatt MASSE tull med syklusen min...har bare hatt rare besøk av tr dei siste to syklusene... første mens etter p-pille slutt va i begynnelsen på desember..nå e det bare tull..hehe. Tror nok det e prøvinga som har surra meg te...at nå sko eg faktisk prøøva å få unger lissom!! Hehe... Men, ingen mens kan fortsatt vær graviditet!! E mange som ikkje teste positivt med ein gang. Så det e liksom enten eller...hehe..Akkurat det svaret du ville ha sikkert
sommerbaby! Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 jeg testet også negativt i dag, men kommer ingen mens. ingen tegn til det eller. skikkelig frustrerende.. har hørt man kan ta blodprøve hos legen, vet dere om den er 100% sikker?
Pif Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 heheh.. det var akkurat det jeg ville høre jah:P hehhe er etter man begynte å prøve at alt har fucka seg helt til:P men men.. er vel bare å ikke tenke for mye på det.. å la det gå sin gang.. men det er IKKE lett..
Pif Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 Embla og Lucas, 250407 vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går:P er ikke helt sikker om det vises hos legen.. men burde det..
sommerbaby! Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 meg igjen, bare skifta nick da jeg ble gravid med min sønn på snart 2, testet jeg negativt i uke 6. dro til legen i uke 7, og fikk høre jeg var gravid. så det er håp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå