Me & Ne Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Må først bare si at legen jeg var hos idag fortalte at den nå heter den 6. barnesykdomen,og at den som tidligere var den 6. nå er den 4. ........ Forstå hvorfor den som kan. Men-til saken. Snuppa her ( 14 mnd)har altså den nå,og er på dag to i utslett fasen. Feberfri men litt slapp men ellers alt normalt. Bortsett fra ettermiddag ,kveld. EKSTREMT klengete,sutrete,og i natt våknet hun og hylte og styra . (Det har hun ikke gjort siden hun fikk mat om natta.) Mitt spmål er om det følger med noen vondter jeg bare ikke har fått med meg med denne sykdommen? stakar jeg forstår jo at hun ikke er iform ,hun er bare så veldig ulik seg selv -virker veldig plaget. Erfaring?
prinsessemor123 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Så kjedelig at hun er syk da. Tror ikke det følger noen spesielle vondter med 4./6. barnesykdom. Men hun er jo syk, har hatt feber og noen slitsomme dager. er kanskje bare et resultat av det at hun er så dårlig. Eller kan det være at hun får tenner samtidig? Vet ikke om du ble så mye klokere av dette svaret... Uansett, god bedring:-)
Swana Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Mitt unge hadde 4. barnesykdom for 2-3 mnd siden, skal ikke være noe annet enn feber og utslett nei.. Men.......4. og 6. er jo to forskjellige, er jo en 5. også. Mine nevøer har iallfall hatt både 4. og 6., er litt forskjellig sykdomsforløp... Snedig at legen sa den ene har erstattet den andre...bare slå opp på nettet, så ser du at det er to forskjellige...
Swana Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Skulle jo også si at min gutt var ekstra sutrete og klengete, i et par dager. Var noe ekstra styr på natta... God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå