Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er ansatt som vikar 30% ut juni i en bhg. Det er også fler andre som er ansatt som vikarer i fast stilling, men høyere. Har nå fått årsplan, og mitt navn er eneste som mangler på ansatt lista. Bør jeg reagere på dette? Har jo fått beskjed om fast vikariat fram til sommeren.. hmmm..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hadde også reagert. Kan jo hende de bare har glemt ??? Ville nok nevnt det jeg ja =))
erteposen + 4 Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Det kan jo være en glipp av den som skrev årsplanen. Har de andre vikariat året ut så kan det være en forklaring. Vet ikke om jeg hadde tatt det så ille opp, men du kan jo spørre om de er klar over at du har et vikariat ut juni. Kan være at bare de med 50% eller høyere er med.. Vi skrev ikke navnet til alle som ikke hadde over 60% vikariat som varer over 6 mnd, eller faste stillinger.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Det er det jeg håper de har gjort. Føler meg veldig lite inkludert. Jeg har jo også sagt at jeg vil jobbe 100% der til høsten, og fler har sagt at de ikke tror det blir noe problem fordi de er så fornøyd med meg.. =) Men merket jeg ble litt lei meg her ja...
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 ja, tenkte den tanken også. Men litt rart når jeg er den ENESTE vikaren som ikke er med. Selfølgelig er ikke ringe vikarene med, men det er jo fordi de ikke har noen faste avtaler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå