partyoffive Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Skulle så gjerne ha en hytte el kjenne noen som hadde en hytte på fjellet....Tenk så deilig. Men, dengang ei. ikke i år. Hva skal dere gjore i på sken dere som skal være hjemme. Trenger inspirasjon...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Skal jobbe skjærtorsdag og langfredag.. Ellers skal vi ut på noen grillturer om været er bra =) Eller så blir det besøk her og der =)
mayaya Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Jeg skal være hjemme og forhåpentligvis unngå å føde :-p Hva skal vi gjøre? Tjaa.. Gå på turer, grille på bål, kose oss, feire bursdagen min, spille spill... Det samme som vi ville ha gjort på hytta, i grunnen I tillegg blir det nok noen cafeturer og bykos
petite fleur Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Har alltid hjemmepåske vi, unntatt et døgn på hytta til mamma og pappa. Jeg gleder meg stort, vi skal pusse litt opp og dra på små utflukter i lokalområdet. Har også noe sofatjeneste som venter på meg :-)
partyoffive Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mars 2009 Ikeaq mayaya...he-he. Bykos...hvilken by da?
pandabjørn Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 vi skal være hjemme å kose oss mannen skal bygge videre på garsjen........synes det er deilig å slappe av hjemme ikke reise bort hver gang det er ferie!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Vi skal begynne på hagen. Klippe grener, rydde bort ting som har dukket opp når snøen har smeltet.. Ellers kose oss sammen som familie.. =)
partyoffive Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. mars 2009 Sofatjeneste, ha-ha - den likte jeg. Tror jeg må sette det på timeplanen for påsken.
mayaya Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 ah.. kjipern da.. ellers kunne vi påske-funnet-på-noe :-p
partyoffive Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2009 Ja, hadde vært artig! he-he. Skulle så veldig gjerne g0σtt lange turer i fjellet på ski og til fots på trilletur......Kvikklunsj i hytte veggen, varm kakako...Prover og finne moticasjon for en hjemmepåske.
mayaya Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 Lange turer i parken, kvikklunsj på en benk i sola og kakao i termosen, mener du??
partyoffive Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 26. mars 2009 Det hores bra ut. Det blir nok noen turer (gå pg ski), men ingenting kan liksom helt konkurrere med fjellet i påsken....Men kvikklunsjen, appelsinene og kakaoen skal i sekken. Er det Steinkjer de har Ikea? Har noen venner der fra Epcot. hva gjor du hos Ikea?
mayaya Skrevet 26. mars 2009 #15 Skrevet 26. mars 2009 Steinkjer??? Hvaialleverdensdager er det du mener?? Steinkjer er et lite tettsted i nord-trøndelag, liksom :-p Jeg er mellomleder, service. mannen din da?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. mars 2009 #16 Skrevet 26. mars 2009 vi skal være hjemme, det er vi alltid i påsken. ser ikke poenget med og reise til folk, når folk endelig forsvinner. bedre og nyte stillheten så lenge det varer :-) vi skal ingen ting, spise god mat, gå turer, møte venner :-)
partyoffive Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. mars 2009 ha-ha, sorry...har ikke gaografien helt på plass desverre. har bodd i utlandet de siste 15 årene, var tenåring når jeg reiste så jeg er fremdeles på 'norsk oppdatering'. Han jobber i Ikea foods/Slependen, og vil aldri snakke med meg igjen hvis jeg oppgir hans identitet på DIB....
mayaya Skrevet 26. mars 2009 #18 Skrevet 26. mars 2009 Holder med han i det da, men det var nok til å stille min nysgjerrighet vettu Tror du må ut på norgesturne da, du mangler litt geografikunnskap ja... *knis*
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #19 Skrevet 26. mars 2009 Vi er alltid hjemme, vi. Det er kos. Drar på barnevennlige turområder med evnner og griller. Koser oss med god mat og påskegodt. Deltar på påskearrangementer rundtom (ikke kristlige).
ipeggy Skrevet 26. mars 2009 #20 Skrevet 26. mars 2009 Vi skal på trilleturer med kvikk-lunsj, appelsin og kakao, feire bursdagen min, og ha påskekrim-kveld sammen med noen gode venner. Da blir det Poirot på dvd, vin i glasset (ikke så mye for meg i år da), påskequiz og påskeegg!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 26. mars 2009 #21 Skrevet 26. mars 2009 Her blir det sofa-påske, desverre... :-( Har så ille bekkenløsning så jeg kommer ikke til å orke annet... Eventuelt en tur på Aker Brygge med rullestol hvis det er fint vær... Kanskje Teknisk Museum er åpent en av dagene...
partyoffive Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #22 Skrevet 26. mars 2009 Aker Brygge - det er en god ide! Elsker Aker Brygge på en solskinnsdag. Det kan jo bli bra. takk for tipset. Bor du i oslo?
£adybird Skrevet 26. mars 2009 #23 Skrevet 26. mars 2009 Vi skal bare være hjemme å kose oss. Håper virkelig jeg har født til da. Så det blir nok kanskje noen småturer i marka med grilling og sikkert noen cafeturer...
mai mammaen til to Skrevet 26. mars 2009 #24 Skrevet 26. mars 2009 vi skal ikke være hjemme da. men det som kan være gøy å gjøre i påsken er jo Gå tur om det er fint vær. man kan fremdeles lage bål ute. Gå på akvariet ( om man bor i bergen da) badeland lekeland kino
Raych Skrevet 26. mars 2009 #25 Skrevet 26. mars 2009 Alltid hjemme vi, og koser oss glugg ihjel:) Masse god mat, filmer, turer ute. Turer i fjæra, det hører virkelig påsken til:) Vi har hytte ved sjøen bare 25 minutter unna, så vi drar nok dit noen turer. Sitte i sola nede i fjæresteinene, det er påske:) Med grilling etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå