Guttemamma til to Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Bare lurer.. synes jeg får igjen så mye.. ikke at det gjør noe altså.. he he
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Ja, det gjør den. Den elektroniske versjonen og den du får i posten skal være klin like..hva skulle forskjellen vært?
Guttemamma til to Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 vet ikke ble bare så overrasket. hadde regnet med å betale men får tilbake en god del..
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Hehe..hyggelig det da ) Men du må likevel sjekke at alle fradrag som skal være med faktisk er med - men det ville man jo ha sjekket på papirutgaven også ;o)
Jenny-penny Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Ikke nødvendigvis, hvis man har forandringer å tilføye. Noe man skal avskrive eller noe som er regnet feil. Min på altinn var uten lånet,og det kan jeg skrive av, samme med barnehage:)
Gjest Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Hvis di får igjen og trodde du skulle betale kan det jo være at du har ett lån og ikke satte ned skatten i fjor, da får en endel igjen i år...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå