Gå til innhold

Stemmer den selvangivelsen Altinn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer.. synes jeg får igjen så mye.. ikke at det gjør noe altså.. he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør den. Den elektroniske versjonen og den du får i posten skal være klin like..hva skulle forskjellen vært?

Skrevet

vet ikke :) ble bare så overrasket. hadde regnet med å betale men får tilbake en god del..

Skrevet

Hehe..hyggelig det da :o) Men du må likevel sjekke at alle fradrag som skal være med faktisk er med - men det ville man jo ha sjekket på papirutgaven også ;o)

Skrevet

Ikke nødvendigvis, hvis man har forandringer å tilføye. Noe man skal avskrive eller noe som er regnet feil. Min på altinn var uten lånet,og det kan jeg skrive av, samme med barnehage:)

Skrevet

Hvis di får igjen og trodde du skulle betale kan det jo være at du har ett lån og ikke satte ned skatten i fjor, da får en endel igjen i år...

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...