Gå til innhold

Tips ang skattekort osv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Betalte 20% skatt i fjor frem til August, for det var det skattekontoret anbefalte for min ganske lave inntekt.

Så begynte jeg på foreldrepenger i September med 20%trekk.

Og skattekortet jeg fikk i år stod det FRIKORT??? hvorfor har jeg fått det??

Hva bør jeg ha i trekk?? Har ca 130 000- 150 000kr i året.

Blir så gal av det skattegreiene, så mye opp og ned og mye surr.

Skal jeg beholde frikortet og hvor lenge? Hvorfor fikk jeg det tru?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...