Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Artig å høre bare Selv har jeg spist : Frokost : En fullkornsbrødskive med ost + en sukkerfri youghurt og et glass melk til frokost. Lunsj; En brødskive med ost og en youghurt.. En havrekjeks m tranebær ( Cafe cookies) + 2 skiver melon Middag; Laks med pesto, kruspersille, potetbåter og gulrotskiver, ovnsbakt!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Har spist minimalt idag. Feber, forkjøla og det meste så matlyst finnes ikke. Men spiste hamburger til middag, sånn helt fra bunnen av. Det smakte faktisk veldig godt. Og tror jeg skal ut og snike til meg noen potetbåter. De tok så lang tid at vi endte med å hoppe over de til middag. Men nå er de ferdige.
Månestråle75 Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Frokost: 2 skiver grovt brød med brelett og brunost og 1 glass lettmelk. Lunsj: 2 skiver grovt brød med brelett og jordbærsyltetøy, 1 glass lettmelk og 1 eple. Middag: 1 posjon pasta carbonara og et grovt rundstykke med brelett. 1 pære til dessert. Til kvelds blir det: 1 grovt rundstykke med brelett, servelat og agurk og 1 glass appelsinjuice.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Frokost: en banan, et glass melk, to små 0,1 % joghurter lunsj: Tre grove brødskiver med ost og agurk, middag: fire kalkunpølser med brød kvelds: en liten 0.1 % joghurt + ca. 1,5 liter vann
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Pre-frokost hjemme ca 0630: cappuccino og vann Frokost kl 08.00 (på jobb): havregrøt, vann "mellommåltid" ca 10.00: Pittelittegranne stroganoff og litt salt lammekjøtt. Lunsj kl 12.00: To skiver pandabrød med salat, paprika, agurk og skinke. Eple og to glass vann. "Mellommåltid" ca 15.00: en pølse Middag kl 17.30: helstekt indrefilet av svin med sopp og løkstuing og blomkålpuré. Vann og eple med vaniljekesam til dessert. Og da spiser jeg ikke mer i dag.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 ååååååå herreguuuuuud kakemonstermosedamen. Den beskrivelsen av middagen din gav meg vann i munnen :-0
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Frokost: 1 pære Lunsj: 3 rugsprø havre med spesial salami og ost + agurk Mellommåltid: 1 pære Middag/kveldsmat: 3 skiver grovbrød, 2 med makrell i tomat og 1 med syltetøy + 2 l. vann.
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Da er menyen din satt for i morgen...? ;-) Og hvis noen stusser litt over mellommåltidene mine på jobb, så er jeg kokk og i dag har jeg lagd bla stroganoff og kokt salt kjøtt til komle. Er stolt av meg selv for at jeg klarer å overse alle napoleonskakene som svinser forbi, lekre og fete, ....og go'biter, nøttebrød, suksesstertene, gulrotkaka som jeg tok ut av ovnen....
Girlygirl83 Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 Frokost: 1 pære Lunsj: 1 skive med salami + melk Middag(HAHA) 1 stk sjokoladekakestykke + 1 stk marsipankake Kvelds: 2 skiver med salami + 1 pære + 1 eple Pleier spise sunnere middag da. Lover. Hehe
† I Jesu Navn † Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 En pakke med marsipan pølser. En halv pose potetgull, 3 liter coca cola. Gryterett (fra pose) med ris og salat. På ferie, skjønner dere. Lol.
Willy Wonka Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Frokost: 1 knekkebrød med leverpostei Lunch: Smootie Mellommåltid: Rett-i-koppen suppe Middag: Pasta og kjøttboller Kvelds: 1 knekkebrød med fiskepudding og en rett-i-koppen suppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå