Gå til innhold

Hva har dere spist idag ? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig å høre bare :P

 

Selv har jeg spist :

 

Frokost : En fullkornsbrødskive med ost + en sukkerfri youghurt og et glass melk til frokost.

 

Lunsj; En brødskive med ost og en youghurt..

 

En havrekjeks m tranebær ( Cafe cookies) + 2 skiver melon

 

Middag; Laks med pesto, kruspersille, potetbåter og gulrotskiver, ovnsbakt!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spist minimalt idag. Feber, forkjøla og det meste så matlyst finnes ikke.

 

Men spiste hamburger til middag, sånn helt fra bunnen av. Det smakte faktisk veldig godt.

 

Og tror jeg skal ut og snike til meg noen potetbåter. De tok så lang tid at vi endte med å hoppe over de til middag. Men nå er de ferdige.

Skrevet

Frokost: 2 skiver grovt brød med brelett og brunost og 1 glass lettmelk.

 

Lunsj: 2 skiver grovt brød med brelett og jordbærsyltetøy, 1 glass lettmelk og 1 eple.

 

Middag: 1 posjon pasta carbonara og et grovt rundstykke med brelett. 1 pære til dessert.

 

Til kvelds blir det: 1 grovt rundstykke med brelett, servelat og agurk og 1 glass appelsinjuice.

Skrevet

Frokost: en banan, et glass melk, to små 0,1 % joghurter

 

lunsj: Tre grove brødskiver med ost og agurk,

 

middag: fire kalkunpølser med brød

 

kvelds: en liten 0.1 % joghurt

 

+ ca. 1,5 liter vann

Skrevet

Pre-frokost hjemme ca 0630: cappuccino og vann

 

Frokost kl 08.00 (på jobb): havregrøt, vann

 

"mellommåltid" ca 10.00: Pittelittegranne stroganoff og litt salt lammekjøtt.

 

Lunsj kl 12.00: To skiver pandabrød med salat, paprika, agurk og skinke. Eple og to glass vann.

 

"Mellommåltid" ca 15.00: en pølse

 

Middag kl 17.30: helstekt indrefilet av svin med sopp og løkstuing og blomkålpuré. Vann og eple med vaniljekesam til dessert.

 

Og da spiser jeg ikke mer i dag.

 

 

Skrevet

ååååååå herreguuuuuud kakemonstermosedamen. Den beskrivelsen av middagen din gav meg vann i munnen :-0

Skrevet

Frokost: 1 pære

Lunsj: 3 rugsprø havre med spesial salami og ost + agurk

Mellommåltid: 1 pære

Middag/kveldsmat: 3 skiver grovbrød, 2 med makrell i tomat og 1 med syltetøy

 

+ 2 l. vann.

Skrevet

Da er menyen din satt for i morgen...? ;-)

 

Og hvis noen stusser litt over mellommåltidene mine på jobb, så er jeg kokk og i dag har jeg lagd bla stroganoff og kokt salt kjøtt til komle.

Er stolt av meg selv for at jeg klarer å overse alle napoleonskakene som svinser forbi, lekre og fete, ....og go'biter, nøttebrød, suksesstertene, gulrotkaka som jeg tok ut av ovnen....

Skrevet

Frokost: 1 pære

Lunsj: 1 skive med salami + melk

Middag(HAHA) 1 stk sjokoladekakestykke + 1 stk marsipankake

Kvelds: 2 skiver med salami + 1 pære + 1 eple

 

Pleier spise sunnere middag da. Lover. Hehe

Skrevet

En pakke med marsipan pølser. En halv pose potetgull, 3 liter coca cola. Gryterett (fra pose) med ris og salat. På ferie, skjønner dere. Lol.

Skrevet

Frokost: 1 knekkebrød med leverpostei

Lunch: Smootie

Mellommåltid: Rett-i-koppen suppe

Middag: Pasta og kjøttboller

Kvelds: 1 knekkebrød med fiskepudding og en rett-i-koppen suppe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...