Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken størrelse bruker de i sko?

Kjøpte joggesko til mini for et par uker siden siden vi skulle til varmere strøk, og ble så overrasket over størrelsen. Han fikk sko i str 23 (er 21 mnd), og da har han godt å gå på i dem, mellom 1,5 og 2 cm. Synes det var så lite? Eldstemann begynte med str 24 i sko da han var 13 mnd, men han er jo stor for alderen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mini her blir to år om knappe tre timer, han er nok en str 24 nå :)

Skrevet

Lillemann er snart 20 mnder og bruker 22. Da har han ca 1,5 cm å gå på :)

tror det er veldig forsjelligt, hun jeg er tante til brukte 23 i sko når hun begynte å gå 12 mnder:)

Skrevet

Mini her er 22 mnd... og bruker 21 i vintersko enda.... skal ut å handle joggesko til helga eller neste helg og tenker jeg går for 22-23... Storebror brukte vel 19 når han var 12-15 mnd....da ble det vinterstøvler og 21....

Skrevet

min gutt er 19 mnd og skal over i 24 nå. han har alltid vært litt stor i beina da. helt siden han var født egentlig

Skrevet

Da høres det normalt ut :-) Er vel bare de andre to guttene som har svære føtter. De er 6 år og 4 år nå og måtte opp i str 37 og 32 i joggesko.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg kjøpte nye sandaler til min på 18 mnd nylig. De er str 21 og han har god plass.

Skrevet

Nettopp kjøpt to par sko i str 25.

21 mnd her også.

Skrevet

Kjøpte nettopp jogge sko til mine, han på 18 mnd fekk i str21, han på 4 fekk 28 og han på 6 fekk 32, då hadde alle litt å gå på.

Skrevet

19mnd. imorgen og bruker 24.

Skrevet

Nå er gutten min et par måneder yngre enn det du spør om, men han rusler fortsatt rundt i sko i str. 19 han (16 måneder gammel). Det er vel bare stor forskjell også på skostørrelse;) Og du er vant til en stor gutt.

Skrevet

min er 22 mndr og bruker nå strørrelse 24/25 i sko. men det er nok ikke fordi at foten er så lang, men BREI! :)

Skrevet

Min bruker 23 nå, han blir 2 om en uke=) Sko til våren blir nok i str 24

Skrevet

min er 23 mnd, og vinterskoa i str 23 er akkurat passe når(såvidt vi får ullsokken nedi).. blir spennende å se str på joggesko når den tid kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...