Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har svangerskapet vært frem til nå?

Symptomer? Mye trøtt? Kvalm? Formen på magen?Og hårene på leggene da,vokser de fort eller sakte?? Og hvor mange dager går det før dere må barbere de igjen?

Og er det ellers andre ting å tilføye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå venter jeg jente, men har tre gutter da. Var kvalm med guttene, i ulik grad, ikke så veldig trøtt, hadde rund/spiss mage som ikke var synlig bakfra, gråt lett osv. Dette med hårene var ulikt fra gang til gang. Denne gangen har jeg ikke vært kvalm, men sykt trøtt, magen er veldig bred (synes bakfra), gråter ikke så lett, men er sinnsykt hissig og irritabel. Svangerskapene med guttene var veldig ulike, men dette med jenten skiller seg likevel markant fra dem.

Skrevet

jeg skal ha gutt,er i 5 mnd.

Jeg var mye kvalm i starten og formen på magen er ganske spiss kul bare foran.

Ellers vokser hårene i rekordfart og må nesten barbere meg hver dag under armene..hehe

Skrevet

Jeg venter gutt og har vært i ganske grei form.. Vært litt kvalm, men det er ikke noe å klage over, for jeg hadde trudd på forhånd at det kom til å bli mye verre!

Har hatt endel behov for søvn, ingen kviser, og føler meg ikke så hormonell heller.

Hårene på leggene syntes jeg vokser normalt.

Har ikke lagt på meg enda, fått dilla på å spise sunt å regelmessig.

Dette er vel mitt svangerskap i korte trekk, de fleste rundt meg syntes at jeg har begynt å få den typiske guttemagen =)

Er 19 uker i morgen.

Skrevet

med jenta mi, så var jeg veldig trøtt, men lite kvalm. magen syntes ikke bakfra dagen før jeg fødte en gang. Var i generelt god form hele svangerskapet.

hårene på leggene vokste sakte, men blei dunete på magen. hadde en helt sinnsyk luktesans (noe jeg ikke skjønte før etterpå da, hehe. jeg klarte bare ikke lukta av min søsters skilpadder, feks...)

med guttene så har jeg vært sinnsykt kvalm, ganske trøtt, og fått bekkenløsning med en gang. Magen er jo ikke så stor enda da, ettersom jeg bare er 14 uker på vei, men den føles som en pudding.. legghårene vokser sinnsykt fort,men det verste er egentlig alle andre hår.. bikinilinja ser jeg jo ut som en gorilla dagen etter at ejg har barbert, det er fælt! hehe.

Skrevet

Jeg venter gutt..har ei jente og en gutt fra før og merker spesielle symptom som er annerledes når det blir gutt..

Er mye kvalm og er det fremdeles(uke 22),mindre trøtt enn med jenta,mye hodepine,merker ikke spesielt endring i hårene på leggene:D,puppene har vært vonde og sikkert doblet størrelsen(merket ingen endring på de når jeg gikk med jenta),mye mindre humørsvingninger men tar litt lettere til tårene enn vanlig,får lavere mage som ikke snes bakfra...

hva har du følelse at du får??

Skrevet

Ser at mange er/har vært kvalme... Jeg har ikke vært kvalm en eneste dag!! Ikke noe særlig ømme pupper i starten eller noen ting. Eneste jeg har kjent er skikkelige hormoner i 2. og 3. måned, samt en voksende mage!! har ikke lagt på meg noe ant enn på magen, så er rett og slett kjempeglad for å ha det så lett som jeg har det..! KJenner selvsagt at energinivået mitt er lavere nå enn før, men så er jeg tross alt mer enn 5 mnd, og har en voksende mage, samt en veldig aktiv gutt inni;)

Skrevet

Jeg fikk gutt sist, og var ikke kvalm en dag. Bare sinnsykt trøtt. Fin form hele svangerskapet. Er derfor overbevist om at det er jente denne gang, for jeg er kvalm enda (17+6) og alt er helt annerledes. Men det kan jo være forskjell fra svangerskap til svangerskap også, uavhengig av kjønn...

Skrevet

Var mye trøtt i første trimester. Kastet opp hver dag til uke 14 ca og annenhver dag til uke 17. Fått økende bekkenplager fra uke 13.

Hårene på leggene har vokst til gressmatter!! Jeg vokser leggene, tør ikke tenke hvordan de ville sett ut med barbering. Men har bare fått tatt en legg siden jeg ble gravid, så har én glatt og én hårete legg.

Magen er rund, og kan ikke sees bakfra. Fått dun på magen også.

Skrevet

Dipsy får guttebaby:) : Aner ikke hva jeg får jeg! Håper på å få gutt da..Hehe..Men skulle det bli jente så blir jeg selvfølgelig glad for det også da:).Men får jeg gutt så får jeg 2 av hver..hehe..Den første var en gutt,så hadde vært morsomt å få en til da:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...