Glad_mor_85 Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Tror han begynner bli litt forskjølet. Er littegrann varm, men ikke skikkelig feber enda. Allmenntilstand bra: Men han hoster litt, og hører det er slimete i halsen. Noen tips til å løse opp det om det skulle bli verre? Hadde ikke noe syk baby sist så er litt usikker. Han gulper\kaster oppp mye, men har alltid gjort det.
<3 mine søte små<3 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Så lenge allmenntistand er god, og han ikke har feber, spiser normalt. tror jeg ikke du skal engste deg. Min lille blir snart 6nmd, har vert forkjølet, hatt tett nese og slim i halsen, han fikk saltvanndråper for tett nese ( Miwana nesedråper) Hadde en kveld med feber, han var da veldig påvirket. så han fikk en sm stillende (stikk pille) men prøv å holde han mest mulig inne. ikke la han ligge lett kledd ( i bare body eller bleie) Ta gjerne på han en strømpebukse ( jeg bruker mye ull)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå