Gå til innhold

Hvem ville leid ut til oss da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om oss:

Jeg er alene med 3 barn under 5 år.

Røyker ikke.

Ingen dyr(allergiske alle sammen)

Ikke festing

Ikke røykende venner

Betaler husleien flere dager før forfall.

Kan betale opp til 10.000 i leie og 2 mnd depositum.

Er gjerne med på forefallende hagearbeid/malearbeid, sammen med huseier. IKKE alene. Det er bare kjedelig.

Mine KRAV:

Leiekontrakt på mimimun 5 år (Helst 10 år)

At jeg får lage skikkelige barnerom til ungene mine. Dvs: Male rommene i gutte/jentefarger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hatt leilighet så...

men klart,jeg hadde satt krav jeg også, siden det er 3 barn,under 5 år det er snakk om her,

Skrevet

på grunn av loven om utkastelse bør man kreve 3 mnd depositum. Fordi det kan ta opptil 3 mnd å få en rettslig avgjørelse på det.

Skrevet

Ok, men jeg har og andre ting å bruke pengene mine på og har satt av 20 tusen på depositumsposten. 3 mnd er ikke aktuelt.

Jeg har og veldig gode referanser.

Skrevet

Hadde jeg hatt en leilighet med 4 soverom til leie (dersom dere skulle hatt et rom hver), ville jeg tatt mer enn 10000 i husleie. Men de andre kravene dine + livssituasjonen er intet problem.

Skrevet

3 mnd depositum er standard leiekontrakt! så lykke til med letingen:D

Skrevet

Jeg klarer meg med 2 eller 3 soverom.Helst 3.

Skrevet

Jeg har 2 mnd i den standard leiekontrekten jeg har nå da. Dette er jo noe en blir enig med huseier om. Har aldri sett en kontrakt hvor dette er forhåndstrykt.

Dessuten så leiter jeg ikke. Trives utrolig godt her jeg bor og jeg ble i går tilbudt enda ett år av huseier. Har bodd her siden 1994 da leiligheten var ny.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...