Gå til innhold

Britax Multi-tech - se hit, dere som har dette setet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med det? Er det enkelt å sette inn i bilen? Jeg finner ingen tester for dette setet, men det skal visstnok være bra - er det noen som har linker til tester? Hva er pluss og evt minus med dette setet?

Det er på salg nå, og vi har mulighet til å teste det i bilen vår (passat stv) først.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt greit sete, men hadde ikke valgt det igjen.

Skrevet

Vi har det og er veldig fornøyd. Har ikke testet noen andre merker da, men har vært fornøyd med britax hele veien. Har passat 2006 modell og setet står bakovervendt. Det er akkurat plass til oss i forsetet (står bak førersetet), men mannen sitter litt vondt hvis vi kjører lange turer (han er 180, jeg 168). Setet er lett å ta ut og sette inn. Veldig kjekt at det kan brukes begge veier. Bruker det forovervendt når frøkna skal sitte på i en annen bil.

Skrevet

vi har det og har blitt skrytt det opp i skyene :)

men har ikke prøvddet selv da... :)

Skrevet

altså det er jo lett å sette inn og ta ut. så det er jo kjekt. men selene er så sinnsykt brede og harde oppe. så mini har problemer med å leke med ting,spise osv.. når han sitter i det. han er 19 mnd. hvis hodet hans ikke skal dette framover når han sovner, må jeg ha det litt bakover. da er det såvidt det er plass til lille meg i setet foran. og vi har stoort baksete med god plass.

Skrevet

Vi har det og er kjempefornøyde. Syns veldig sjeldent at hodet til mini faller fremover når han sover og jeg har god plass foran. Har aldri tenkt over at selene er brede oppe, mini har ingen problemer med å gjøre det han vil når han sitter der.

Jeg tror setet er ganske likt det andre setet britax har som kan være både forover og bakover, bare at det har bedre støtte for hodet, noe som er veldig bra hvis man blir påkjørt fra siden.

Jeg tror ikke det er noe vanskeligere å sette inn i bilen enn andre bakovervendte seter, men det er mye som skal være riktig med seler på setet foran, sikkerhetsbeltet, støtteben++, men hvis det skal stå fast i en bil, så er det jo bare å justere det når man setter det inn, så kan det bare stå der til man trenger å justere det neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...