Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Og da tenker jeg ikke sånn råslanking med nutrilett og herballife, men sunne måltider og trening 3-4 dager i uka, samt turer med barnevogn.Tenker på disse miljøstoffene.. Har som mål å gå ned 10 kilo til Juni, er det realistisk? Den amminga har ikke hjulpet med noe særlig ned i vekt annet enn de kiloene jeg la på meg under svangerskapet.. Spiser Laks, kyllingfileter, wokgrønnsaker, fullkornsknekkebrød og lett youghurter..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Men, å spise sunn mat, og trene kvalifiseres vel ikke til "slanking" i den forstand? Det er jo mange som spiser sunn mat og trener selvom de ammer Tror nok det går veldig bra
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Ikke? Det er bra.. mener å ha lest at det er noen som mener at miljøstoffene går i melka såfort man går ned i vekt..
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jammen, det finnes jo mange "treningfanatikere" der ute, som alltid trener uansett hva... og spiser man sunt i tilegg, vil man jo gå ned dersom man har noen kilo og miste? Idrettsutøvere slutter vel ikke med sunt kosthold og trening selvom de ammer? Jeg VET ikke altså, men ville tro at det var greit både for mor og melk at man hadde et godt kosthold og regelmessig mosjon? hmm...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Den første tiden jeg ammet sønnen min, var jeg så kaputt etter lite søvn og hyppig amming at jeg rett og slett ofte glemte å spise. Men når jeg spiste, spiste jeg sunt og jeg passet alltid på å få i meg nok væske! Dette gikk overhodet ikke utover melkeproduksjonen, men da jeg fikk oppkastsjau mistet jeg melken fullstendig! Tror det er viktig å få i seg MYE væske, men ikke såååå viktig å få i seg allverdens med mat. Jeg la forresten på meg 16 kg under svangerskapet, gikk ned 18 kg de første 5 ukene etterpå og hadde MASSE melk:)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Ok, fint å høre Skal begynne med et strengere kosthold og mere trening nå, litt lei av kroppen min Hengemage og strekkmerker, lite pent!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Så lenge du ikke går ned mer enn max 1 kg i uken skal det være greit så lenge du gjør det på en sunn måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå