KarLuc +1? Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Trettheten har kommet med storm skritt de siste dagene... jobbet 4 timer i går (jobber i butikk) og var totalt utslitt etterpå.. Og i dag var så vidt eg orka stå opp... (heldigvis hatt fri).. Men i morgen skal jeg jobbe fra 13-20-- Og før det kjøre sambo på jobb kl 7, jenta til lege kl10..... også liksom "slappe av" før jobb.... kommerst å soooove.... men det hører no med. var sånn sist også.. Måtte bare syte litt.. hehe
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Godt å høre at det er flere som har det som meg... Det er slitsomt. Kan ikke huske at jeg var sånn med førstemann. Men det er som venner har sagt-jeg kan ikke bare legge meg når det passer meg nå. Det kunne jeg med Mathias. Jeg jobber i bhg,så merker det såååå på ettermiddagen. Da blir jeg skikkelig slapp i kroppen og har mest lyst til å legge meg. Men men..vi satser på at det går over om ikke lenge. Hvor langt er du på vei forresten?? Jeg er 8+1. Klem.
KarLuc +1? Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 ja, bra vi er flere.... er faktisk bare noe og 4 uker... er ikke helt sikker på syklusen, men minst 4+3.......... Muligens nærmere 5, men tar telling på 30 dager siden d er d jeg har hatt oftest... Så håper virkelig ikke d vare 1 mnd eller 2 til.. hehe. Kan være jeg er lenger også da jeg hadde tullette lite mens sist, og merket jo p åmeg at jeg var gravid bare noen dager etter el... sykt egentli.... Ja, husker godt sist da jeg sov akkurat når d passet meg, da hverken jobbet jeg eller noe... klem
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Jeg er i dag 4+5 og er så trøtt at jeg ikke vet hvordan jeg skal holde ut dagen engang.. sovner på flekken halv ni og er heelt dø trøtt igjen på morgenen halv ni/ni, i dag har jeg vært på jobb også, og jeg sliiter med å holde meg våken nå.. hvor lenge vil dette vare da??? er grusomt! Man kan jo ikke bare legge seg heller, når man har ei jenta på 2,5år hjemme og jobber ved siden av :S æææh.. *syyter*
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Godt jeg ikke er alene... føler jeg kan sove stående. hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå