Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Det er helt tragisk, og jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Livet mitt har vært himla vanskelig etter jeg ble gravid og etter fødsel. Barnet er i dag 14 mnd. Det begynte med svigerforeldre som innvolverte seg, og jeg ble beskylt for at besteforeldre ikke fikk se barnebarnet sitt, samt mye mer. Vi skulle bygge hus ifjor, det ble det ingenting av. Så skulle vi bygge i vår, ingenting skjedde. Og mye rot. Jeg har laget oppstandelse og kjefte, vært fortvila og forbanna. Det skal også være sagt at jeg har hatt søvnproblemer og slitt veldig i forhold til å få nok søvn. Jeg har følt meg fullsjuk hver dag siste året, helt dratt og ingen energi til annet enn dattra mi. Jeg har slått opp for 3 gang siste året, vi har vært sammen i bare 2 år, og samboere i et halvt år. Jeg har tatt meg nært av det meste og laget store stormer ut av det min eks kaller misforståelser. Nå er det helt over ! At jeg som er over 35 år kan oppføre meg som jeg har gjort, er skammelig. Jeg har ødelagt framtida mi med en mann jeg ville dele livet med. Jeg har vært hysterisk kjerring som hyler og skriker for alt. Eks`n min har nå sagt at jeg har brent alle broer sån som jeg har oppført meg. Og at jeg ikke bare kan komme tilbake til han etter det jeg har stelt i stand. Jeg har jo ordna med mekling også, og underskrifter om at jeg er enslig mor - uten å se følgende av det. Hvor var jeg da alt dette skjedde? Jeg har gjort alt dette i rein fortvilelse fordi jeg ikke visste hvordan jeg skulle klare meg økonomisk. Men jeg veit jo nå at jeg skulle valgt en annen løsning - uten at det hadde blitt brudd. Og nå er alt for seint.... Jeg er så deppa. Og klarer ikke å gå på jobb lenger. Hva i alle dager skal jeg gjøre? Hvordan ordne opp i alt jeg har stelt i stand?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå