Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Foreldremøte med fjortisen som begynner å bli voksen:-) Skryt skryt skryt fra ende til annen fra tre lærere som var til stede:-) Mamman & pappan stolte som bare det, datteren lykkelig og kvitrende, tre superblide lærere og alle var vi i strålende humør da vi gikk ut etter møtet:-) Det er håp, selv om det noen ganger har sett håpløst ut, når hormonene har herjet som verst og viljen ikke har vært til stede, selv om evnene alltid har vært der. Ære være tålmodige lærere, som alltid er optimister og som støtter underveis når vi foreldre nesten gir opp! Hipp hurra og stormende jubel til dem og til flinke jenta vår som endelig har skjønt at det er moro bare man gidder og resultatene Iog kronene) ruller inn:-) For jammen blir det dyrt når man lover premie for hver 5-er og 6-er......men det er verdt hver eneste krone:-) Jeg er så glad så glad!!!
Superlis Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Så bra, så bra, ble glad på deres vegner:)) Ingenting er så godt som når det går bra med ungene våre!!! Da gjør det ingenting at det koster noen kroner:))
Gummelillan Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Flinke jenta!!! Skryt i vei. Så herlig når man ser at man lykkes og har funnet akkurat den rette måten å motivere på ;-) Men ingen motivasjon hadde vært stor nok dersom evnene ikke hadde vært der. Gode gener på den jenta kan jeg tenke meg!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Ja det er deilig å kjenne på følelsen av at hun endelig har innsett hva hun er god for og at hun virkelig gjør noe med det. Alle barn er ulike, mine er også det. Derfor er det godt når de finner sin sti som passer dem. Det gjør meg glad langt inni hjertet! Så her er stemningen fin i kveld. Hatt besøk av nevø og niese på deilig middag med rødvin og greier:-) Nå har de dratt på konsert og i morgen er det koselig lunsjavtale:-) Fra en kald og kjip tid, er det lys i tunnellen igjen. Sånn bortsett fra snøen som er meldt i morgen da. Den kunne jeg gjerne hoppet glatt over! Snart er det VÅR!!! Garantert:-)
Gummelillan Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Tror du virkelig har fortjent å få kjenne på de varme og gode opplevelsene. Nyt kvelden og VÅREN ;-) Jeg har tenkt å overse snøen og se om den drar et annet sted når den ikke får noe oppmerksomhet, he, he.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 Avtale Gummis:-) Vi overser den glatt. Som de sier, all oppmerksomhet er bedre enn ingen og gir næring for videre irritasjon. Så derfor gir vi blaffen, overser den totalt og lar våren komme:-) Jepp!
Ronja65 Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Så flott..... forstår du er stolt:-))..Men med en sån flott mamma som deg, så vet vi jo hvor hun har det ifra:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå