Gå til innhold

*Selma* - Teutonia på brostein Update

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har lillegull og jeg hatt en uke siden vi kom fra sykehuset og trillet en god tur hver dag. Kankje jeg kan hjelpe deg litt med vognvalget nå! Brussel er brosteinsinferno nr. 1, (evt etter bergen) og Fun System er ikke optimal på slikt underlag.

MEN; på vanlig "jevn" brostein funker den fint og helt topp på heller/ujevn asfalt, selv om det rister litt. Det er bare fint med litt bevegelse, bolla sover lenger i vogna enn noe annet sted og har enda ikke våknet av å bli humpet rundt. De aller fleste steder kommer vi oss fint frem, og der det er for humpete er det bare å tippe vogna litt så de store bakhjulene tar all vekten. Dette er lett med en liten og nett vogn som teutoniaen. Litt ekstra opmerksom må man være opp og ned fortauskanter også.

Det finnes sikkert vogner som er mye bedre egnet for brostein, men for meg, som bor i 6.etg med miniatyrheis er det mye viktigere at jeg kommer meg lett ut og inn uten at hun våkner eller at jeg må slå sammen vogna, enn at det er suupersmooth å trille absolutt overalt.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...