Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 jeg har en c902.... kan ikke si jeg er så fornøyd. skal liksom være en kameratelefon, men bildene er ufattelig dårlig, mye bedre bilder på den forrige telefon min som var en walkmantelefon.... Er plaga med at den kutter ut, blacker ut skjermen, låser seg, skrur seg av og jeg blir så irritert... for den er såvidt 1 år, ikke det engang... skikkelig skuffa over den... har vært superfornøyd med sony ericsson sine telefoner før, men dette var en skuffelse... valgte denne mobilen fordi jeg har som krav til telefon å ha kameralys, da jeg bruker det som lommelykt veldig ofte, og jeg må ha autofokus. dette var en billig og tilsynelatende bra telefon, derfor jeg valgte den. ellers kan jeg si det er bra lyd i den, grei meny, 2 spill som er gode nok i kjedelige stunder, bra skjerm, men som sagt- bildene er rævva... lykke til i valget av telefon...
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Takk for svar:) Har en venninne med samme tlf og hun er heller ikke fornøyd, det var tilbud på den til 1kr i dag men da venter jeg og ser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå