Gå til innhold

TRENGER GUTTE KLÆR I STR 80. NOEN??

Anbefalte innlegg

Skrevet

NOEN SOM SKAL KVITTE SEG MED GUTTEKLÆR STR 80. TRENGER BODY, STØMPEBUKSER, TØFFE BUKSER, PYSJ. KANSJE NOE DRESSER TIL Å HA I BARNEHAGEN BEGYNNER I APRIL...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som har like god råd da.

Jeg har bare jenteklær desverre.

Skrevet

Er da vel supert å arve/kjøpe brukt vel?! Ikke minst er det miljøvennlig. :) Har desverre ikke noe tøy å avse, men håper du får napp, HI! :)

Skrevet

Gjenbruk av klær er supert, det er overflod av klær rundt omkring, og mye fint blir rett og slett kastet. Jeg låner selv klær til gutten min av ei venninne, og de plaggene jeg selv kjøper, gir jeg

/ låner jeg bort til ei venninne som har en yngre sønn enn min.

Skrevet

Helt enig - så masse klær som blir kastet. Ja til gjenbruk over forbruk til disse små tassene som vokser ut av ting for man har fått valuta for pengene. Jeg har noe 80, men mest 74 og 68. men noe har jeg. men hvor bor du HI? Trenger ikke gi meg detaljer, men kommune kanskje? Vil gjerne gi deg, men ikke sende.

Skrevet

Jeg har noe i 80-86 som blir for guttete for lillesøsteren vår, type skjorter, bodyer, bukser men dresser o.lign skal hun fint få arve. Kan sende hvis du spanderer porto, bor i Bergen

Skrevet

Sendte deg en mail med bilder nettopp. Har ikke så mye da, for mye i str.80 kan lillesøster også bruke, og skal selge masse fint i 86-92 til en annen mamma:-)

Skrevet

jeg bor i vestfold..

.

Skrevet

er ikke helt teit skjøøner at jeg kan jøpe i butikken,,, men gjenbruk er fint det oxo.. billigere, sparer miljø, og folk som sitter med masse klær kan tjene penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...