Gå til innhold

Huff for en deprimerende dag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Først får jeg telefon fra legen at blodprøvene jeg tok for en liten uke siden var ikke bra, samt celleprøven, den viser liten grad stadium 1 kreft.

Måtte komme til legen i morgen så skulle vi snakke mer om behandling etc...

 

Også ringer mannen og sier han er oppsagt fordi firmaet har lav ordretilgang, dvs ikke noe mer etter sommeren.

Blir man ikke deprimert av dette så vet ikke jeg.

Ikke finnes det masse jobber i det han er utdannet som heller.

Er klar over at det er mange som er oppsagte/permiterte i disse tider, men det kom veldig brått på. Sukk det kan vel ikke bli mer motgang nå??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, ja det kaller jeg en deprimerende dag!!! Du har min fulle sympati og medfølelse!

Man sier man blir sterkere i motgang, og det får du kanskje prøvd ut nå. Jeg er sikker på at når det går litt tid, vil mye av de spørsmålene du nå sitter med være besvart. Og kanskje mannen din får ny jobb igjen veldig fort, en enda bedre jobb enn det han har i dag! Og det er jo litt positivt at prøvene viser LITEN GRAD. Ikke sant? :-) Og at det ikke skal så mye behandling til før du er helt frisk igjen!

Ikke lett å se noe positivt akkurat nå, men måtte prøve å peke frem noe for deg..

 

Lykke til hos legen i morgen. Skal krysse fingrene for deg!

Skrevet

Uffda! Stakkars deg. Føler med deg. Lykke til.

Skrevet

Stakkars deg, for en forferdelig dag. Nei, den kan vel neppe bli mer motgang enn det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...