Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Først får jeg telefon fra legen at blodprøvene jeg tok for en liten uke siden var ikke bra, samt celleprøven, den viser liten grad stadium 1 kreft. Måtte komme til legen i morgen så skulle vi snakke mer om behandling etc... Også ringer mannen og sier han er oppsagt fordi firmaet har lav ordretilgang, dvs ikke noe mer etter sommeren. Blir man ikke deprimert av dette så vet ikke jeg. Ikke finnes det masse jobber i det han er utdannet som heller. Er klar over at det er mange som er oppsagte/permiterte i disse tider, men det kom veldig brått på. Sukk det kan vel ikke bli mer motgang nå??
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Uff, ja det kaller jeg en deprimerende dag!!! Du har min fulle sympati og medfølelse! Man sier man blir sterkere i motgang, og det får du kanskje prøvd ut nå. Jeg er sikker på at når det går litt tid, vil mye av de spørsmålene du nå sitter med være besvart. Og kanskje mannen din får ny jobb igjen veldig fort, en enda bedre jobb enn det han har i dag! Og det er jo litt positivt at prøvene viser LITEN GRAD. Ikke sant? :-) Og at det ikke skal så mye behandling til før du er helt frisk igjen! Ikke lett å se noe positivt akkurat nå, men måtte prøve å peke frem noe for deg.. Lykke til hos legen i morgen. Skal krysse fingrene for deg!
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Uffda! Stakkars deg. Føler med deg. Lykke til.
Gjest Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Stakkars deg, for en forferdelig dag. Nei, den kan vel neppe bli mer motgang enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå